32600'e prime 9070xt konusu açıldı o konuya konu sahibine sövmeyen kalmadı ama burda indirim var ne hikmetse, asrock challenger çok iyi model herhalde de haberimiz yokMatematik gerçek değil arkadaş için öyle sorular sormayın ona astronotlar Ay’a falan da çıkmamıştır şimdi ona sorsanız Amerika oyunu falan derse şaşırmam
öyle keyiften tartışıyoruz yani okumak zorunlu değil kine boş muhabbet döndü be. yetmez mi güzel insanlar ?
dün 2000tl zam geliyor bugün 500tl indirim geliyor, indirim demek istersen de
hocam modeli araştırın zaten pahalıya satılıyormuş düzgün satıcısı bile yok adı sanı bilinen, sapphire pulse'tan farkı yok veya prime'dan 1 tık iyi diyelim?Alıntıyı görüntüle
Hocam dalga mı geçiyorsunnuz? Ürün en düşük fiyatına satılıyor zaten?
çok zorValla ben keyif alıyorum bu arkadaş pes edene kadar devam
Yav adam çaresizlikten modeli kötülüyor artık QÖDMDENELFLNANGLCLSŞhocam modeli araştırın zaten pahalıya satılıyormuş düzgün satıcısı bile yok adı sanı bilinen, sapphire pulse'tan farkı yok veya prime'dan 1 tık iyi diyelim?
modeli kötülemiyorum sapphire pulse'un aynısı diyorum ne alakaYav adam çaresizlikten modeli kötülüyor artık QÖDMDENELFLNANGLCLSŞ