❌İndirim Bitti! Logitech G Astro A50 X Lightspeed Kablosuz Oyuncu Kulaklığı 13.369,00 ₺

sadece pc için değmez diyolar evet. ben hem pc hem ps5 için düşündüm ama, ps5 salonda. yan yana olmayınca gene işe yaramıyomuş.

bunu almak yerine kulaklık + mouse alınabilir. parası olan ikisini de alır tabi ürün kötü değil :D
 
Emeğine sağlık hocam konuyu açan arkadaşın da emeğine sağlık iyiki böyle bi forum var. Herkese teşekkürler. Kaldı klavye maus ve kasa sjdjdd
mouse superlight 2 dex yapıştır gitsin hocam ben de kullanıyorum. logitech fanı gibi oldum ama mouse harbi iyi. siyah rengi de çok iyi. beyaz kir bırakıyor. dex dediği sağ el kullanıyosan mousu eline göre oturan seviyede. bendeki de dex. diğer düz modelleri düz mouse her iki elde de kullanılabiliyo. ben geçen yıl indirimli 5.500 e mi ne almıştım. bi tane daha alasım bile var dursun ilerde kullanırım diye. mouse ta teknoloji daha nereye gidebilir ki hafif dediler hafifledi. şimdi sadece dpi hız ayarlarıyla oynuyolar 25k 50k diye o da açıkcası benim işime yaramıyo. https://www.amazon.com.tr/Logitech-SUPERLIGHT-LIGHTSPEED-Kablosuz-Programlanabilir/dp/B0DBZF9MQT
 
sadece pc için değmez diyolar evet. ben hem pc hem ps5 için düşündüm ama, ps5 salonda. yan yana olmayınca gene işe yaramıyomuş.

bunu almak yerine kulaklık + mouse alınabilir. parası olan ikisini de alır tabi ürün kötü değil :D
Valla hocam normal bi zamanda 21k verip almaktansa 13.5 verdim aldım. 7.5k ya da maus yada klavye alırım öyle düşününce güzel oluyor sjdjdd
 
Valla hocam normal bi zamanda 21k verip almaktansa 13.5 verdim aldım. 7.5k ya da maus yada klavye alırım öyle düşününce güzel oluyor sjdjdd
turnuvadan biri bu kulaklığı kazanmıştı açmadan sarı siteden satıyodu 15 bine. o zaman almayı düşünüyodum 15 bin bile iyi fiyattı. sıfırı 21kydı dediğin gibi indirim zamanı 18 oluyodu max. şimdi 13.5a kendim sıfır aldım. daha yeni yakın zamanda tüm kulaklıkları incelediğim için alternatifleri ve fiyatlarını biliyorum benim içime fazlasıyla sindi iyi denk geldi yani. ciddi alıcı gibi araştırdıklarında ya hakkaten bu fiyata alınabilecek en iyi ürün buymuş diyecekler.
 
ürün geldi ama bozuk mu değil mi anlamadım. kablosuz çalışmıyor kulaklık. kabloyla çalışıyor. kablosuz da ses gelmiyor. genel bir arıza gibi görünüyo. bu tarz şikayetler buldum redditte. zaten ürünün de kutudaki koruma bantları daha önce açılmış görünümündeydi. ama kulaklık hiç kullanılmamış görünüyordu. belki de bu sebeple iade olan bir üründü. kabloyla çalışıyo ama kablosuz çalışmıyo nası yapcam bilmiyorum. bluetooth da çalışmıyo heralde bluetooth da ayarlayamadım. basıyomuyum basmıyomuyum belli değil. bayadır uğraşlıyorum yoruldum. iade etsem değişim yapmazlar heralde direk iade olucak. alan kişiler siz de bir çalışma testini yapabilir misiniz. docku falan çalışyor şarjı da var. bağlantısını da doğru yaptığıma eminim. pc de kulaklığı tanıyor. ses çaldığı da görünüyor ama kulaklıktan ses gelmiyor. diğer usb ve typec olan kabloyu kasaya ve kulaklığa takar şeklinde çalıştırınca kablolu olarak kulaklık çalışıyor.
 
Seninki ucuz etin yahnisi misali olmuş geçmiş olsun :)
ürün geldi ama bozuk mu değil mi anlamadım. kablosuz çalışmıyor kulaklık. kabloyla çalışıyor. kablosuz da ses gelmiyor. genel bir arıza gibi görünüyo. bu tarz şikayetler buldum redditte. zaten ürünün de kutudaki koruma bantları daha önce açılmış görünümündeydi. ama kulaklık hiç kullanılmamış görünüyordu. belki de bu sebeple iade olan bir üründü. kabloyla çalışıyo ama kablosuz çalışmıyo nası yapcam bilmiyorum. bluetooth da çalışmıyo heralde bluetooth da ayarlayamadım. basıyomuyum basmıyomuyum belli değil. bayadır uğraşlıyorum yoruldum. iade etsem değişim yapmazlar heralde direk iade olucak. alan kişiler siz de bir çalışma testini yapabilir misiniz. docku falan çalışyor şarjı da var. bağlantısını da doğru yaptığıma eminim. pc de kulaklığı tanıyor. ses çaldığı da görünüyor ama kulaklıktan ses gelmiyor. diğer usb ve typec olan kabloyu kasaya ve kulaklığa takar şeklinde çalıştırınca kablolu olarak kulaklık çalışıyor.
 
Bence vasat bir kulaklık. İskelet olarak sağlam ama ses olarak ben beğenmedim.
 
Planar kulaklık deneyin vazgecemeyeceksiniz. En ucuzu piyasada giris seviye planar diyebilecegimiz cloud orbit s tavsiye olunur. Kendi icinde dac olmayan alirsaniz ayrica dac da almaniz lazim ama yok boyle bir ses kalitesi.
 
Seninki ucuz etin yahnisi misali olmuş geçmiş olsun :)
ben de öyle düşündüm acaba mı dedim ama kulaklık kabloyla çalışıyo. ve ses deneyiminden ben memnun kaldım. kulaklığın pedleri yastıkları onlardan da gayet memnun kaldım. tek tuşla pc ps ve xbox geçişlerini de çok seri yapıyor. kulaklığın herşeyi sağlam dockta sağlam. ama kablosuz çalışmıyor. ya ben çalıştıramadım. ya da reddittekilere bakılırsa kronik bir arıza bu. ama bazıları da kulaklığı 1 yıl falan kullanmış sonra bu sorunla karşılaşmış. eğer gerçekten bouzksa ilk defa bir teknoloji ürününde böyle bir talihsizlikle karşılaştım. ses kalitesi ve orjinalliği bence çok iyi malzeme kalitesi de gayet iyi. herkesin kulak zevki ayrıdır bende müzik kulağı var ve ben kulaklığın ne kadar orjinal olduğunu anlayabiliyorum. bozuk dedik diye hemen bok atmaya gerek yok kulaklık çalışıyor sadece kablosuz çalıştıramadım :D önerdiğiniz kulaklıklar da kullansam eminim güzeldir ama benim için bu yeterli ürünün arkasındayım geri de vermeyip düzelmesini bekleyeceğim. belki ghub güncellemeleriyle sorun düzelir. düzelmezse kablolu kullanırız dert değil :) siz bence burda amazona gözü kapalı güvenme mevzusunu göz önünde bulundurun. açılmış bir ürün gönderdiler. niye böyle bişey yaptılar bilmiyorum vardır bir hayır :) mikrofon testini de yaptım mikrofon da çok temiz tahmin ettiğimden daha net ve temiz gidiyor ses genelde kulaklıkların mikrofonları tırt olur ama bu baya iyi. kablosuz çalışsa 10 10 kulaklık.. neyse ben bunu biraz daha kurcalayacağım. sorun hakkındabilgisi olan varsa bilgilendirirse sevinriim.
 
Son düzenleme:
Planar kulaklık deneyin vazgecemeyeceksiniz. En ucuzu piyasada giris seviye planar diyebilecegimiz cloud orbit s tavsiye olunur. Kendi icinde dac olmayan alirsaniz ayrica dac da almaniz lazim ama yok boyle bir ses kalitesi.
bende bose qc25, beyerdynamic dt770 pro falan var ama bunu duymamıştım hiç. neden tutmamış hocam bu cloud orbit s, dediğiniz gibi iyiyse.
 
Geri
Top