Sd kart yasaksa mp3 çalar yasaltır herhalde.İstihkak vermiyorlar mı?
Telefon da yönetmeliğe göre askercell hat ve kamerasız ve ses kayıt özelliği olmayan tuşlu telefon kullanmalı. SD kart vs. kullanması yasak.
Askercell hatta kimse çok dikkat etmez.
Telefoncuya git askere gidicem ucuz yollu telefon lazım de yardımcı olur. Pahalı birşeye gerek yok Sadece arama yapmak için kullanılacak zayen.Model önerisi var mı?
MPIA gördüm 7 gün pil ömrü var ancak 2G ve çekmiyor diyenler var.Telefoncuya git askere gidicem ucuz yollu telefon lazım de yardımcı olur. Pahalı birşeye gerek yok Sadece arama yapmak için kullanılacak zayen.