Yardım Kahve Tavsiyesi Lazım

Hocam aslında evde french press var üşenmem ben onlada filtre kahve oluyorsa yaparım zaten aşırı bi kahve tüketimim yok. Öyle sabah kahve içmeden uyanamıyorum triplerinde değilim sadece öğleden sonra özellikle insanın pili hafiften biter uykusu gelir ya çıtırdan hem o gitsin hemde spordan önce ufak preworkout kafası nabız hafif hızlansın maksat. 1 bilemedin 2 bardaktan fazla içmiyorum ben. Hatta bi ara kafein hapları var supplement olarak satılıyor onlardan almıştım ama çok memnun kalmadım diyebilirim. Çok aşırı aromatik bir ürün almıyorum sadece standart leş bi tadı olmasın hakkaten gerçek kahve içeyim. Kopi luwak ne bilmiyorum ama inşallah bulabilirsiniz :) Keşke tüm kahveleri sıraya koysalarda denesem hepsini. Bu granüller falan leş geliyor valla yine en güzel türk kahvesi geliyor bana. Filtre kahve deneyeyim starbucks gibi yerlerde tester tarzı ürünler varsa bakayım onlara.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


hocam 1 litre çok değilmi ya :) French pressle oluyormu hocam filtre kahve kağıda falan gerek oluyormu
Kopi Luwak dunyanin en pahali kahvesi ama bulmak zor (nasil yapildigini hic sorma :)

Tchibo magazadan da cekirdek veya ogutulmus kahve alinip denenebilir. Aromasi sevilen turu olursa Migros, Amazon gibi yerlerden zaman zaman daha ucuza da bulunabilir. Turk kahvesi tadindan sonra bu tur kahveler hafif gelebilir.

Kahve gurmeleri makina yerine daha cok french press kullaniyorlar. Ben pek kahve gurmesi degilim daha cok cay icerim.
 
Kopi Luwak dunyanin en pahali kahvesi ama bulmak zor (nasil yapildigini hic sorma :)

Tchibo magazadan da cekirdek veya ogutulmus kahve alinip denenebilir. Aromasi sevilen turu olursa Migros, Amazon gibi yerlerden zaman zaman daha ucuza da bulunabilir. Turk kahvesi tadindan sonra bu tur kahveler hafif gelebilir.

Kahve gurmeleri makina yerine daha cok french press kullaniyorlar. Ben pek kahve gurmesi degilim daha cok cay icerim.
Kopi Luwak ben denedim. Hayatımda hiç kahve içmem ağzıma bile sürmem ama güzeldi.
 
nabız sürekli belli bir seviyede dursun kalori yakılmaya devam etsin diye.
Mantıklı bir davranış değil gün içinde bu nedenle içtiğin kahve sana taş çatlasın fazladan 50 kalori yaktırır.
Onun yerine kahveyi olabildiğince az iç çünkü her kahve içtiğinde vücudun kafeine toleransı artıyor. Bugün 100 mg kafein seni zımba gibi yapıyorsa yarın 200mg bile almak en ufak etki etmemeye başlıyor.
Bunun yerine kahveyi sadece ihtiyacın olduğunda, çalışırken ayakta uyuyorsan o zaman ve spor öncesi içmen daha mantıklı olur. Antrenman performansın artar hem daha sağlam idman çıkarırsın hem daha çok kalori yakarsın.

Ayrıca tat konusuna gelirsek ben anlamam nescafe koyar içerim ama ablam kahve işinden bayağı anlar. Dediğine göre bu tarz granüllerin hepsi çok kötüymüş.
 
Mantıklı bir davranış değil gün içinde bu nedenle içtiğin kahve sana taş çatlasın fazladan 50 kalori yaktırır.
Onun yerine kahveyi olabildiğince az iç çünkü her kahve içtiğinde vücudun kafeine toleransı artıyor. Bugün 100 mg kafein seni zımba gibi yapıyorsa yarın 200mg bile almak en ufak etki etmemeye başlıyor.
Bunun yerine kahveyi sadece ihtiyacın olduğunda, çalışırken ayakta uyuyorsan o zaman ve spor öncesi içmen daha mantıklı olur. Antrenman performansın artar hem daha sağlam idman çıkarırsın hem daha çok kalori yakarsın.

Ayrıca tat konusuna gelirsek ben anlamam nescafe koyar içerim ama ablam kahve işinden bayağı anlar. Dediğine göre bu tarz granüllerin hepsi çok kötüymüş.
Sürekli kahve içmiyorum zaten günde 1 belki 2 bardak taş çatlasın 3ü gördüğüm daha baki değildir. Çok sevmiyorum kahveyi zaten. Ama diyette hem ağız oyalama hem çıtır nabız hızlansın hem uyandırsın diye kullanıyorum 1 2 bardak.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Bu markanın kahveleri gerçekten güzel. Deneme paketi alıp istediğinizi sonradan alabilirsiniz.
Granül kahveden uzak durun.
bakacağım hocam teşekkür ederim.
 
Hocam aslında evde french press var üşenmem ben onlada filtre kahve oluyorsa yaparım zaten aşırı bi kahve tüketimim yok. Öyle sabah kahve içmeden uyanamıyorum triplerinde değilim sadece öğleden sonra özellikle insanın pili hafiften biter uykusu gelir ya çıtırdan hem o gitsin hemde spordan önce ufak preworkout kafası nabız hafif hızlansın maksat. 1 bilemedin 2 bardaktan fazla içmiyorum ben. Hatta bi ara kafein hapları var supplement olarak satılıyor onlardan almıştım ama çok memnun kalmadım diyebilirim. Çok aşırı aromatik bir ürün almıyorum sadece standart leş bi tadı olmasın hakkaten gerçek kahve içeyim. Kopi luwak ne bilmiyorum ama inşallah bulabilirsiniz :) Keşke tüm kahveleri sıraya koysalarda denesem hepsini. Bu granüller falan leş geliyor valla yine en güzel türk kahvesi geliyor bana. Filtre kahve deneyeyim starbucks gibi yerlerde tester tarzı ürünler varsa bakayım onlara.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


hocam 1 litre çok değilmi ya :) French pressle oluyormu hocam filtre kahve kağıda falan gerek oluyormu
İş arkadaşıma da ikram ediyorum :) . Yine de 500 mL içiyorumdur. İşte içiliyor hocam. Mühendisim, üretime gidip gelip dipliyorum. French press bir süre sonra sıkar bence. Ben tercih etmiyorum, deneyebilirsiniz masraf etmek istemiyorsanız makineye vs. ama en pratiği filtre kahve yineleyeyim :) Filtre kahve konusunda kahve dünyası dedim çünkü çok içiyorum en fiyat performans o. Siz deneyerek bulabilirsiniz, herkesin damak tadı damağında işte :)
 
İş arkadaşıma da ikram ediyorum :) . Yine de 500 mL içiyorumdur. İşte içiliyor hocam. Mühendisim, üretime gidip gelip dipliyorum. French press bir süre sonra sıkar bence. Ben tercih etmiyorum, deneyebilirsiniz masraf etmek istemiyorsanız makineye vs. ama en pratiği filtre kahve yineleyeyim :) Filtre kahve konusunda kahve dünyası dedim çünkü çok içiyorum en fiyat performans o. Siz deneyerek bulabilirsiniz, herkesin damak tadı damağında işte :)
Uğraşması mı sıkar hocam tad olarakmı farkediyor
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,221,600
Mesajlar
11,078,780
Üyeler
198,154
Son üye
hzm.
Geri
Top