Öneri Sizce Hangi Psu Alınmalı?

@AshenOne hocam verdiğiniz bilgilere rağmen Enermax alınır mı raijindeki ses konusu tad kaçırdı çünkü
Hocam alınır alınmaz değil, FP ürün forumda da bir çok kullanan arkadaş var ama bazı noktalarda daha geride kalıyor bazı noktalarda daha ileri kalıyor. Enarmax da fan hızı %70 üzerine çıkınca sesli oluyor mesela. İkisinin fan performansına pek hakim değilim ama ben NZXT C1200 kullanıyorum yeni versiyonu olan bunu almasaydım bu ikisinden birini tercih edecektim FP olduğu için. Hani böyle gamepower ve türüvleri olan powerlar tercih etmezseniz veya msi gigabayt alt versiyonları almadığınız sürece pek sorun olmaz. Enermax her türlü kullanılır yani sistemi riske atmaz.
 

Bu fiyata 2022 C1200 varken 850'lik Core versiyonu alinmaz.
Ekran Alıntısı.webp

Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

@AshenOne hocam verdiğiniz bilgilere rağmen Enermax alınır mı raijindeki ses konusu tad kaçırdı çünkü
hocam enermaxta sesli çalışıyor ve sesinden rahatsız olan birçok insan var. Elektriksel performans konusunda size sıkıntı çıkarmaz ama sessizlik istiyorum dediğiniz için B tier ve A tier güç kaynaklarını birbirinden ayıran en önemli kriter ses oluyor zaten. O yüzden sessiz olarak alabileceğiniz en uygun model C850 Core modeli 7000 TL olması lazım 150 TL de kargo ücreti vardı sanırım eğer bütçenizi aşmıyorsa bunu alabilirsiniz.
 

Buna karar verdim sessiz olduğu söyleniyor testlerde vs ama 12v-2x6 kafamı karıştırdı 12vhwpr ile aynı değilmi?
 

Buna karar verdim sessiz olduğu söyleniyor testlerde vs ama 12v-2x6 kafamı karıştırdı 12vhwpr ile aynı değilmi?
O fiyata alınabilecek en berbat güç kaynağı. 12x6 ile 12VHPWR aynı kablo. Bir farkları yok. Sadece ekran kartlarındaki soket değiştirildi.

 
Son düzenleme:
1000W Revolution Enermax

850W Revolution Enermax

850W Raijintek Cratos

Benim için önemli olan sessizlik kaliteler hemen hemen aynı sanırsam.
Eğer fanlar bir nebze bile sesli çalışıyorsa raijintek in sesi fark edilmiyor hocam.
 
SS'i aldığın kaynağın linki atar mısın?
ATX 3.0 modeli gerçekten sorunlu bir model. Reddit'e bakarsanız 50 kişinin yakındığını görürsünüz. Vatan tarzı yerlerdeki yorumlarda da coil whine çıktığını söyleyenler var. Kullanan bir kişide bana coil whine çıktığını belirtmişti. Yazının kaynağı burada;


Zaten ucuz olmasındaki temel sebep bu. Kimse almıyor çünkü sorunlu olduğundan.
 

Buna karar verdim sessiz olduğu söyleniyor testlerde vs ama 12v-2x6 kafamı karıştırdı 12vhwpr ile aynı değilmi?
Evet daha güncel hali kablo aynı yani, ama bu PSU küçük ve içi sıkışık, bu yüzden belli sıcaklığı geçince ısınıyor ve fan hızlı dönüyor, ses çıkarıyor. Özellikle %70 üzerinde. Ayrıca redditte fandan tıkırdama sesi geldiğini yazanlar olmuş. Sadece fan özelinde değil bu PSU için enermax ve raijintekden iyi olduğu söylenemez onlar daha iyi.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Evet daha güncel hali kablo aynı yani, ama bu PSU küçük ve içi sıkışık, bu yüzden belli sıcaklığı geçince ısınıyor ve fan hızlı dönüyor, ses çıkarıyor. Özellikle %70 üzerinde. Ayrıca redditte fandan tıkırdama sesi geldiğini yazanlar olmuş. Bu PSU için enermax ve raijintekden iyi olduğu söylenemez onlar daha iyi.
Bütçen kısıtlıysa Enermax veya Raijintek tercih etmen en doğrusu olur.
 
Kafa allak bullak oldu Raijintek desen fan açıyor Enermax desen 0rpm yok + agresif profil fan var high power perfomance serisine bakıyorum şuan
 
Kafa allak bullak oldu Raijintek desen fan açıyor Enermax desen 0rpm yok + agresif profil fan var high power perfomance serisine bakıyorum şuan
Fazla düşünme kafayı yersin :D Ben monitör bakıyorum 2-3 gündür kafam allak bullak oldu. Sistemin genel olarak sessiz mi yani yük altında falan nasıl? Muhtemelen kasa, işlemci soğutma ve ekran kartı fanından ayırt edemeyeceksin PSU sesini. O yüzden bütçene uygun en iyi donanımlı olanı seç. Ya Enermax al ya Raijintek fazla kafaya takma öyle noktaları hepsinde bir kusur çıkıyor. Başka arkadaşın attığı NZXT 2022 modelde de sorunlar var ama bunlardan pahalı. Onun yerine bunlar daha mantıklı.
 
Fazla düşünme kafayı yersin :D Ben monitör bakıyorum 2-3 gündür kafam allak bullak oldu. Sistemin genel olarak sessiz mi yani yük altında falan nasıl? Muhtemelen kasa, işlemci soğutma ve ekran kartı fanından ayırt edemeyeceksin PSU sesini. O yüzden bütçene uygun en iyi donanımlı olanı seç. Ya Enermax al ya Raijintek fazla kafaya takma öyle noktaları hepsinde bir kusur çıkıyor. Başka arkadaşın attığı NZXT 2022 modelde de sorunlar var ama bunlardan pahalı. Onun yerine bunlar daha mantıklı.
Kasada 6 tane Tr nin 3 tanede deepcol un AİO fanı var gpu da tam yükte 1300rpm leri geçmiyor sessiz bir sistem fan sayısına göre
 
Geri
Top