ASUS TUF Gaming VG249Q1R monitörün ışığı yanıyor ama görüntü yok.
Işığı beyaz ve yanıp sönüyor, normali böyle mi yoksa sabit miydi hatırlamıyorum (Gemini'a göre stant bu moduna almış kendini).
Normalde fişi takınca marka model yazısı gelirdi o da gelmiyor ve Joystick'e basınca menü de açılmıyor. Sadece beyaz ışık yanıp sönüyor.
PC'yi çok yoracak oyunlar oynamıyorum, oynadığım oyunları da full grafiklerde oynamıyorum. Uzun saatler oyun oynamiyorum da zaten.
2 gündür kullanmamıştım, bugün açtım ve CS2ye girip maç arattım beklerken ekran gitti bir anda (toplam 5 dk bile çalışmadı bunlar olurken).
Kabloları çıkarıp tekrar taktım, kasayı ve bileşenleri söküp tekrar taktım, monitörü başka prizde denedim yine düzelmedi.
Işığı beyaz ve yanıp sönüyor, normali böyle mi yoksa sabit miydi hatırlamıyorum (Gemini'a göre stant bu moduna almış kendini).
Normalde fişi takınca marka model yazısı gelirdi o da gelmiyor ve Joystick'e basınca menü de açılmıyor. Sadece beyaz ışık yanıp sönüyor.
PC'yi çok yoracak oyunlar oynamıyorum, oynadığım oyunları da full grafiklerde oynamıyorum. Uzun saatler oyun oynamiyorum da zaten.
2 gündür kullanmamıştım, bugün açtım ve CS2ye girip maç arattım beklerken ekran gitti bir anda (toplam 5 dk bile çalışmadı bunlar olurken).
Kabloları çıkarıp tekrar taktım, kasayı ve bileşenleri söküp tekrar taktım, monitörü başka prizde denedim yine düzelmedi.