Öneri Vgn F2 Master+ Vs F2 Ultra+

Sasageyo

80+ Bronze
Katılım
30 Ağustos 2020
Mesajlar
802
Reaksiyon skoru
228
Bütçe
3500
Arkadaşlar bu iki mouse un fiyatları aynı ama ufak tefek farkları var gibi gördüm. Hangisi daha iyidir bunlardan indirim koduyla 3200 civarına geliyor hangisi daha iyi olan?
Master+ https://meyergaming.com/vgn-dragonf...g-mouse?seri=f2-master-plus&renk=supercar-red
Ultra+ https://meyergaming.com/vgn-dragonf...wPS7mjkdbgYbFPM1pq6i&seri=f2-ultra&renk=beyaz
master+ daha iyi.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

master+ daha iyi.
bende bu ürünü almayı düşünüyorum bi kaç gündür ama atk u2 v2 ile arasında kaldım
 
master+ daha iyi.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


bende bu ürünü almayı düşünüyorum bi kaç gündür ama atk u2 v2 ile arasında kaldım
F2 karne10 koduyla 3200e geliyor bi de wraith hakkında olumsuz yorum yapanlar var ondan f2 daha mantıklı geldi bana, supercar red rengi de baya iyi duruyor
 
Geri
Top