Yardım Nextstar 65idwg11 & 65idwp14 Hangisi Alınmalı?

Erdnckara

80+
Katılım
5 Aralık 2021
Mesajlar
200
Reaksiyon skoru
44
65İDWG11 MODELİ 35.000 TL

65İDWP14 MODELİ 47.000 TL

sizce aradaki farka ciddi anlamda değer mi?
Oyun oynamıyorum sadece genel olarak sadece dizi film için kullanılacak. 12000 tl fark değer mi sizce?
 
Biri düz mini led 2025 çıkışlı diğeri 2026 çıkışlı qd mini led 100-120-144hz çıkışı var pc-xbox-ps bağlarsanız avantajlı olur ben düz qled modelini kullanıyorum 1.5 senedir bi sıkıntısını görmedim markanın
 
Biri düz mini led 2025 çıkışlı diğeri 2026 çıkışlı qd mini led 100-120-144hz çıkışı var pc-xbox-ps bağlarsanız avantajlı olur ben düz qled modelini kullanıyorum 1.5 senedir bi sıkıntısını görmedim markanın
Oyun avantajindan cok su dimming zone muhabbetinden emin değil. Ciddei fark yaratir mi ve bazı yerlerde yeni modelinde 128 zone oldugu soyleniyor ama yazan 574 zone kesin bilgi bulamadim.
 
Biri düz mini led 2025 çıkışlı diğeri 2026 çıkışlı qd mini led 100-120-144hz çıkışı var pc-xbox-ps bağlarsanız avantajlı olur ben düz qled modelini kullanıyorum 1.5 senedir bi sıkıntısını görmedim markanın
next televizyon alınmaz diyorlar hocam memnun musunuz? yazılımsal görüntü vb sorun yaşadınız mı hiç?
 
next televizyon alınmaz diyorlar hocam memnun musunuz? yazılımsal görüntü vb sorun yaşadınız mı hiç?
Valla ben next stick 4k kullaniyorum. Bence yavas abi. 2 senede baya yavasladi, format attim anca kendine geldi ama o bile can sıkıcı. Tvdeki biraz daha farkli olabilir fakat cok farkedermi bilmiyorum. Nihayetinde bu cihaz da 4bin bandında ve kumandasinda kronik problem var deli gibi pil tuketiyor. Aksam taktigim sabaha kalmiyodu. En son sinirden kirdim, garantiye de yollayamadim 😀
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

65İDWG11 MODELİ 35.000 TL

65İDWP14 MODELİ 47.000 TL

sizce aradaki farka ciddi anlamda değer mi?
Oyun oynamıyorum sadece genel olarak sadece dizi film için kullanılacak. 12000 tl fark değer mi sizce?
Suan next in model bende 38 e gozukuyor hocam
 
Valla ben next stick 4k kullaniyorum. Bence yavas abi. 2 senede baya yavasladi, format attim anca kendine geldi ama o bile can sıkıcı. Tvdeki biraz daha farkli olabilir fakat cok farkedermi bilmiyorum. Nihayetinde bu cihaz da 4bin bandında ve kumandasinda kronik problem var deli gibi pil tuketiyor. Aksam taktigim sabaha kalmiyodu. En son sinirden kirdim, garantiye de yollayamadim 😀
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Suan next in model bende 38 e gozukuyor hocam
Hocam Hepsiburada satıcısında 39.999 TL 5000 lira indirim kuponuyla 35'e düşüyor ve ekstra şu an visa indirimi ile 2000 daha düşüyor ben 144 hz olan modeli aldım 45 bine
 
Hocam Hepsiburada satıcısında 39.999 TL 5000 lira indirim kuponuyla 35'e düşüyor ve ekstra şu an visa indirimi ile 2000 daha düşüyor ben 144 hz olan modeli aldım 45 bine
Kardesim ayiktim sonradan ya. Birisi tvler icin baslik acmis, orda anladim. Valla cok iyi yapmissin. Ben de bayadir bakiyorum bunlara. Ihtiyaclae bitmiyor malesef 😀😀
 
Kardesim ayiktim sonradan ya. Birisi tvler icin baslik acmis, orda anladim. Valla cok iyi yapmissin. Ben de bayadir bakiyorum bunlara. Ihtiyaclae bitmiyor malesef 😀😀
Aldığım şeylerin taksitler tam bitecekken yenisi başlıyor valla bitmiyor ihtiyaç. 15 senelik 42 inc samsungla uğraşıyorduk kendi kendine açılıp kapanıyordu sürekli.
 
Geri
Top