Klasse Pro Vs Atk Sky

Merhaba şuan Klasse Pro mousepad'e sahibim ancak değiştirmeyi planlıyorum. Şimdi Klasse 500TL iken ATK 1500TL bunların tam olarak ne gibi farkları var? ATK mousepad'in bu fiyata değecek kadar farkı var mı?Yardımcı olursanız sevinirim.
Hocam ben de yeni ATK SKY geçtim kontrollü oynuyorsan kayıp gitmesin aimi istediğimde durdurayım diyorsan kontrol mousepad olarak bu ürünü alabilirsin pürüzlü bir yüzeyi var İnca mouse pad'den geçince kendime geldim :)
 
  • Beğen
Reaksiyonlar: LiXR
Ben genel olarak hybrid veya control öneririm. Speed kullanması keyifli değil ya. Her oyunda dezavantajlı bence. Sensitivy düşürseniz de birden aim ebesinin hörekesine kayıyor. Uyguladığınız baskıya göre değişiyor. Hybrid'de o tarz şeyler yaşamadım.

Hatta şu ara foruma ₺300-500 arası kare mousepad önerirken deneyimlemediğim Rampage Blitz Large, Gamepower GPR400, Monster Control mousepadleri test ediyorum. Şu anlık Rampage Blitz açtım. Wraith SOA speed yüzeyini kullanıyordum. Elbette fiyat farkı ve yüzey kalitesi belirgin, ama hybrid yakın bu yüzeye geçince bir rahatlama geldi. Bu arada KlasseGear PRO'dan da daha hoş geldi. Tek sıkıntısı çok tüy, toz çekecek bir kumaşı var gibi. Çin üretimi benzer Claws mouse padi var. O ₺150-200 satılıyor, onun yüzeyi daha seri ve düzdü mesela. Gerçi onu hiç sevemedim günlük işlerde daha ideal, şu an monitörümün ayağından kurtulamadığımdan destek olarak arkada duruyor. O da biraz speede kaçıyordu. Speed yüzey sarmıyor ya. En ideali hybrid veya control.

1782285944965.webp


1782285956864.webp
 
hocam aynı model gosudan vardı bende de, ama daha aldığım ilk gün 0 ürün olmasına rağmen cs oynarken farenin altı, yan tarafı falan komple toz oluyordu resmen. Parmağımla silmek zorunda kalıyordum hep. Fareyi iki çevirince toz birikiyordu saçma bir şekilde ve iki klasse modelinde de aynı şey oldu. Sizde de var mıydı böyle bir şey? SS Qck'ya geçtim 0 sorun
Bende ikisi de tozlanıyor hocam qck olsun klasse olsun, kedi tüyü toplayan rulolar var onlardan kullanıyorum tozlanınca. Ben de hep elimle süpürüyorum mousepadi.
Büyük için istiyorum ama yüzeyi kullanışı felan nasil
Yüzey hafif pürüzlü daha önce hybrid kullanmadıysanız farklı gelebilir. Kullandıkça alışıyorsunuz. Kontrollü bir mousepad rahat aim durdurabiliyorsunuz kaçıp gitmiyor. Desen kalitesi güzel kumaş kalitesi aynı longteng. Dediğim gibi burada en büyük fark muhtemelen pürüzlü yüzeyi olacaktır.
 
  • Beğen
Reaksiyonlar: LiXR
Ben genel olarak hybrid veya control öneririm. Speed kullanması keyifli değil ya. Her oyunda dezavantajlı bence. Sensitivy düşürseniz de birden aim ebesinin hörekesine kayıyor. Uyguladığınız baskıya göre değişiyor. Hybrid'de o tarz şeyler yaşamadım.

Hatta şu ara foruma ₺300-500 arası kare mousepad önerirken deneyimlemediğim Rampage Blitz Large, Gamepower GPR400, Monster Control mousepadleri test ediyorum. Şu anlık Rampage Blitz açtım. Wraith SOA speed yüzeyini kullanıyordum. Elbette fiyat farkı ve yüzey kalitesi belirgin, ama hybrid yakın bu yüzeye geçince bir rahatlama geldi. Bu arada KlasseGear PRO'dan da daha hoş geldi. Tek sıkıntısı çok tüy, toz çekecek bir kumaşı var gibi. Çin üretimi benzer Claws mouse padi var. O ₺150-200 satılıyor, onun yüzeyi daha seri ve düzdü mesela. Gerçi onu hiç sevemedim günlük işlerde daha ideal, şu an monitörümün ayağından kurtulamadığımdan destek olarak arkada duruyor. O da biraz speede kaçıyordu. Speed yüzey sarmıyor ya. En ideali hybrid veya control.

Alıntıyı görüntüle

Alıntıyı görüntüle
V8mi memnunmusun
 
V8mi memnunmusun
Kötü değil, ama daha iyi bir ürüne geçme düşüncem var. Bence şu anki fiyatı yüksek, o fiyatlara daha iyi ürünler var. Keza şu anki KARNE10 indirimi ile Meyergaming'den daha ucuza, benzer ve daha iyi kalitede ürünler alınabiliyor.
 
Kötü değil, ama daha iyi bir ürüne geçme düşüncem var. Bence şu anki fiyatı yüksek, o fiyatlara daha iyi ürünler var. Keza şu anki KARNE10 indirimi ile Meyergaming'den daha ucuza, benzer ve daha iyi kalitede ürünler alınabiliyor.
Öneriniz nedir hocam en kötü atk a9plud yada ultimate felan alicam çok mouse araştırdım bulamadim
 
Öneriniz nedir hocam en kötü atk a9plud yada ultimate felan alicam çok mouse araştırdım bulamadim
KARNE10 kodu ile ₺2500 civarına denk geliyor. İçinde 8K Hz alıcısı gelmiyor, ama inanın gerek yok. Kullanırım diyorsanız da onu ₺500 eklerseniz ₺3000 denk geliyor.

Ultimate fiyatına şimdi baktım, o kadar çıkıyorsan yine KARNE10 fiyatı ile şunu almanı öneririm. ₺3600 denk geliyor.
 
Verilir, 70x30, 90x40 mousepadler arasında fark var. Elinizdeki mousepadi de klavyede kullanırsınız.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


SS Qck geçtim sıfır sorun da yorum biraz taraflı gibi geldi. Her mouse pad toz topluyor. Odan çok tozluysa hava temizlemeye yarayan aletlerden alabilirsin. SS Qck eski bir mousepad iyi değil.
yok demek istediğim şu, mousepadler zaten toz topluyor ama anlamadığım şekilde bu kullandığım 2 klasse mousepadde benim farelerin sensör kısımlarını full toz yapıyordu özellikle fareyi hızlı çevirdiğim vakitlerde. Ön sağ-sol yan kısımları da tozla kaplanmış oluyordu biraz hızlı kullandığım vakitler. Qck da ise yalnızca ön sağ-sol yanları toz oluyor farenin ama sensör kısımları toz toplamıyor.
1782328883015.webp

Bir cs maçı sonrası farenin geldiği hal bu oluyordu. Ya üfleyerek ya elimle alıyordum bu tozların kabasını her maç esnasında. Sakin kullansam bile bi kaç saate yine böyle oluyordu. Qck da ise yalnızca şu yanlarda toz birikiyor o kadar onları da çok dert etmiyorum sensöre gelmediği için. Ben anlayamadım bunun nedenini bir türlü. Bu arada bu mousepad 0'dı ilk günü çektim fotoğrafını.
 
yok demek istediğim şu, mousepadler zaten toz topluyor ama anlamadığım şekilde bu kullandığım 2 klasse mousepadde benim farelerin sensör kısımlarını full toz yapıyordu özellikle fareyi hızlı çevirdiğim vakitlerde. Ön sağ-sol yan kısımları da tozla kaplanmış oluyordu biraz hızlı kullandığım vakitler. Qck da ise yalnızca ön sağ-sol yanları toz oluyor farenin ama sensör kısımları toz toplamıyor.
Alıntıyı görüntüle
Bir cs maçı sonrası farenin geldiği hal bu oluyordu. Ya üfleyerek ya elimle alıyordum bu tozların kabasını her maç esnasında. Sakin kullansam bile bi kaç saate yine böyle oluyordu. Qck da ise yalnızca şu yanlarda toz birikiyor o kadar onları da çok dert etmiyorum sensöre gelmediği için. Ben anlayamadım bunun nedenini bir türlü. Bu arada bu mousepad 0'dı ilk günü çektim fotoğrafını.
Bu toz değil. Bu bildiğin kumaşın yünlenmesi. Bu olay KlasseGear, Kensei ve hatta Wraith mousepadlerinde de var. Yüzeyi iyi mousepadlerin hepsinde bu yünlenme olur. Özellikle skatez yakınlarında olur. Çünkü kusursuz yapıştıramadıklarından, aradan skatezin yapıştırıcısına değiyorlar veya araya sıkışıyorlar.

Wraith, Kensei ve KlasseGear (₺1500 kare versiyonları) kullandım. Hepsini her gün elimle şöyle bir sürterek kaba tozunu da alırım. Ama bunları yıkamayı önermem, yıkayınca yüzeyleri daha kötü oluyor. Bence ucuz mousepadlerde de bu oluyor.

Yün toplamada skatezin de etkisi var. Mesela dot skatez geçince daha az yaşarsın gibi. Wraith geçici olarak dolaba kaldırdım. Şu an forumda insanlara önerdiğim bazı mouse padleri test ediyorum. Şu an Rampage Blitz mousepadi var. Mesela bunda o yünlenme olmuyor. Bu arada yüzeyi KlasseGear PRO'dan daha iyi geldi. İnsanlar 90x40 öneririm, keşke 70x30 versiyonunu da ürettirseler. Genelde Çin'e ürettirilenlerin %90 speed, yumuşak yüzey oluyor. Oyun için çok da kullanılabilir yüzey değil bence.

Keza Porge, Urzuva, Helixsun gibi Çin üretimi yumuşak yüzeyli speed mousepadlerde de olmuyor. Çünkü onlarda kumaş yok, baskı yapıştırma. Onlarda da mesela toz birikiyor, böyle kurumuş pekmez gibi bir iz bırakıyor.
 
Bu toz değil. Bu bildiğin kumaşın yünlenmesi. Bu olay KlasseGear, Kensei ve hatta Wraith mousepadlerinde de var. Yüzeyi iyi mousepadlerin hepsinde bu yünlenme olur. Özellikle skatez yakınlarında olur. Çünkü kusursuz yapıştıramadıklarından, aradan skatezin yapıştırıcısına değiyorlar veya araya sıkışıyorlar.

Wraith, Kensei ve KlasseGear (₺1500 kare versiyonları) kullandım. Hepsini her gün elimle şöyle bir sürterek kaba tozunu da alırım. Ama bunları yıkamayı önermem, yıkayınca yüzeyleri daha kötü oluyor. Bence ucuz mousepadlerde de bu oluyor.

Yün toplamada skatezin de etkisi var. Mesela dot skatez geçince daha az yaşarsın gibi. Wraith geçici olarak dolaba kaldırdım. Şu an forumda insanlara önerdiğim bazı mouse padleri test ediyorum. Şu an Rampage Blitz mousepadi var. Mesela bunda o yünlenme olmuyor. Bu arada yüzeyi KlasseGear PRO'dan daha iyi geldi. İnsanlar 90x40 öneririm, keşke 70x30 versiyonunu da ürettirseler. Genelde Çin'e ürettirilenlerin %90 speed, yumuşak yüzey oluyor. Oyun için çok da kullanılabilir yüzey değil bence.

Keza Porge, Urzuva, Helixsun gibi Çin üretimi yumuşak yüzeyli speed mousepadlerde de olmuyor. Çünkü onlarda kumaş yok, baskı yapıştırma. Onlarda da mesela toz birikiyor, böyle kurumuş pekmez gibi bir iz bırakıyor.
Aydınlattığın için teşekkür ederim hocam böyle bir olayın olduğunu bilmiyordum gerçekten. Bu yünlenme olayını önleyemez miyiz peki başka skateze geçmeden? Sensör tertemizken üstü kaplandı yünlenme yüzünden çıkmıyor da ama neyse ki kulak çubuğuyla azıcık temizleyebildim de çok etki etmedi. Yani yeni fareyi bozacaktı resmen, yünlenme olacaksa ne diye 1000-1500 tl veriyoruz ki. Bu arada exvega'da mı dediğin çin üretimi mousepadler arasına giriyor
 
Aydınlattığın için teşekkür ederim hocam böyle bir olayın olduğunu bilmiyordum gerçekten. Bu yünlenme olayını önleyemez miyiz peki başka skateze geçmeden? Sensör tertemizken üstü kaplandı yünlenme yüzünden çıkmıyor da ama neyse ki kulak çubuğuyla azıcık temizleyebildim de çok etki etmedi. Yani yeni fareyi bozacaktı resmen, yünlenme olacaksa ne diye 1000-1500 tl veriyoruz ki. Bu arada exvega'da mı dediğin çin üretimi mousepadler arasına giriyor
Ama bu kötü bir şey değil. Sensörü önlüyorsa ortadaki skatezi sökebilirsin, ama skatezi çıkarınca yapışkanını temizleyin. Daha kaliteli atıyorum Artisan mousepadlerde var mı bilmiyorum. Ama dediğim gibi Kensei, Wraith, KlasseGear'ların neredeyse hepsinde var.

Dot skatezi de ileride alıp değiştirirseniz, yünlenme daha az farede kalır.

Exvega bilmiyorum test etmedim. Cam mousepad de geçebilirsiniz, onda bu sorun yaşanmaz. Ama onun için farklı skatez (skatez ömrünü de yiyor, cam skatezler daha uzun ömürlü) almanız ve yüzeyi düzenli bez ile silmeniz gerekiyor. Ben daha ucuz yüzeylere geçmenizi önermem, kaliteli yüzeye alışınca ucuz yüzeyler net olarak kötü gelecek. Hatta yer yer sensör algılayamama sorunları olacaktır.
 
Ama bu kötü bir şey değil. Sensörü önlüyorsa ortadaki skatezi sökebilirsin, ama skatezi çıkarınca yapışkanını temizleyin. Daha kaliteli atıyorum Artisan mousepadlerde var mı bilmiyorum. Ama dediğim gibi Kensei, Wraith, KlasseGear'ların neredeyse hepsinde var.

Dot skatezi de ileride alıp değiştirirseniz, yünlenme daha az farede kalır.

Exvega bilmiyorum test etmedim. Cam mousepad de geçebilirsiniz, onda bu sorun yaşanmaz. Ama onun için farklı skatez (skatez ömrünü de yiyor, cam skatezler daha uzun ömürlü) almanız ve yüzeyi düzenli bez ile silmeniz gerekiyor. Ben daha ucuz yüzeylere geçmenizi önermem, kaliteli yüzeye alışınca ucuz yüzeyler net olarak kötü gelecek. Hatta yer yer sensör algılayamama sorunları olacaktır.
teşekkürler hocam şimdilik qck'dan memnunum, ileride değiştirmem gerekirse dikkate alacağım dediklerinizi
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,221,655
Mesajlar
11,079,501
Üyeler
198,172
Son üye
esquivom
Geri
Top