Ama bu kötü bir şey değil. Sensörü önlüyorsa ortadaki skatezi sökebilirsin, ama skatezi çıkarınca yapışkanını temizleyin. Daha kaliteli atıyorum Artisan mousepadlerde var mı bilmiyorum. Ama dediğim gibi Kensei, Wraith, KlasseGear'ların neredeyse hepsinde var.
Dot skatezi de ileride alıp değiştirirseniz, yünlenme daha az farede kalır.
wraithesports.com
Exvega bilmiyorum test etmedim. Cam mousepad de geçebilirsiniz, onda bu sorun yaşanmaz. Ama onun için farklı skatez (skatez ömrünü de yiyor, cam skatezler daha uzun ömürlü) almanız ve yüzeyi düzenli bez ile silmeniz gerekiyor. Ben daha ucuz yüzeylere geçmenizi önermem, kaliteli yüzeye alışınca ucuz yüzeyler net olarak kötü gelecek. Hatta yer yer sensör algılayamama sorunları olacaktır.