opera gx kullanıyordum arayüzü fln iyide aşşırı yavaşSon zamanlarda brave kullanma başladım memnunum
Ben Opera hiç sevemedim Chrome harici brave veya firefox benim içinopera gx kullanıyordum arayüzü fln iyide aşşırı yavaş
firefoxEn Performanslı ve Güvenli Tarayıcı Hangisi Hangisini kullanmalıyım ?