En Performanslı Tarayıcı Hangisi Hangisini Kullanmalıyım

eaglecv

80+
Katılım
17 Haziran 2026
Mesajlar
64
Reaksiyon skoru
25
En Performanslı ve Güvenli Tarayıcı Hangisi Hangisini kullanmalıyım ?
 
Son zamanlarda brave kullanma başladım memnunum
 
normalde brave kullanıyorum ama özellikle son 3 aydır kendi kendine çökme sayfalarda bi 10 15 saniye donuyor sadece brave , donanımdan yanada sıkıntı yok

bu tür şeyler olana dek brave tabi ki sade ve kullanışlı
 
Brave
 
Edge`yi ne kadar beğenmesekte açık ara windows`ta çalışan en hızlı browser.
Ben Mozilla kullanıyorum ama. Çünkü windows kullanmıyorum :p

 
Kesinlikle BRAVE
En iyi chromium tarayıcı
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Linux kullanıyorsanız BRAVE Origin'e bakabilirsiniz
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,221,869
Mesajlar
11,082,044
Üyeler
198,208
Son üye
PadreSoberano
Geri
Top