TaHao
80+ Silver
- Katılım
- 3 Aralık 2023
- Mesajlar
- 2,113
- Reaksiyon skoru
- 1,146
bunu arıyordum alksdjflkjasdf
bunu arıyordum alksdjflkjasdf
Yine iyi gitmiş.bu sabah kapandı maalesef 2. hatta geçtim
Harbiden benim ki max 1 hafta gitti. Şimdi tr telefonla dolaşıyorum son 4 ay rahat dolaşmak içinYine iyi gitmiş.
Dostum bendede aynısı oldu sen bi 30 gün daha sım 1 kullanırsın sonra sım2 yı takmak zorunda kalacaksın bende öyle oldum sım 1 5 ay kullandım neredeyse sımdı sım 2 yı kullanıyorumeğer kapanmazsa zaten mükkemmel benim için hiç 2. hata takmadım bu ay diğerki ayın hakkını kullanıyor olabilir mi sizce
anladım umarım diğerki senede tekrar olurda yada bu 2. sim kapandıgında 2 ay kapalı durcak tekrar aynısı olursa buda kapanmazsa 2. sim çok tatlı olurDostum bendede aynısı oldu sen bi 30 gün daha sım 1 kullanırsın sonra sım2 yı takmak zorunda kalacaksın bende öyle oldum sım 1 5 ay kullandım neredeyse sımdı sım 2 yı kullanıyorum
inşallah ama sistem bazen geç fark ediyor gecikiyor böyle kapanmalar oluyoranladım umarım diğerki senede tekrar olurda yada bu 2. sim kapandıgında 2 ay kapalı durcak tekrar aynısı olursa buda kapanmazsa 2. sim çok tatlı olur
anladım reisim eyvallah bilgi için inş yine 2. simde aynısı olurinşallah ama sistem bazen geç fark ediyor gecikiyor böyle kapanmalar oluyor