❌İndirim Bitti! Klassegear Ürünler 1 TL

Bende bu model var. Mouse tuttuğum tarafın altının siyah lastiği eridi. Siyah silikon ile yama yaptım. 1 tl olmasa bunlardan ürün felan almam :D

1782318004759.webp


1782318076963.webp
 
yıllar içinde hepsi böyle olmuyor mu zaten?
1 senede hepsi oluyorsa normaldir. Yeni hesap açarak indirimle aldım sonra hesabı kaybettim faturayı bulamadık. Yoksa adamlar ilgilenecekti. Ama ben yine de mouse pada bir daha bu kadar para vermem.
 
urunlerı normal fiyatlarından stoklara girmişler
 
1 senede hepsi oluyorsa normaldir. Yeni hesap açarak indirimle aldım sonra hesabı kaybettim faturayı bulamadık. Yoksa adamlar ilgilenecekti. Ama ben yine de mouse pada bir daha bu kadar para vermem.
Bir senede olmuyor ama oluyor steelseries qck vardı bende o bile masaya yapıştı bir süre sonra
 
Geri
Top