Pxn A7 Shifter Uygun Fiyatla Stoklarda!

Otomatiği var mı bunun ben manuel kullanamıyorum :D
 
180 derece derken? Vites bu hocam neyin derecesinden bahsediyorsunuz 😄
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


G29 vitesi kronik bir kere hocam. Tozlanır, kablosu kırılır, kafasına göre 1 yerine 3 e 5 e atar fln. İkisi de alınmaz aslında da Simtur veya PXN SF U'ya bütçesi yetmeyen arkadaşları idare edecektir.
hocam pxn v3 prodan bahsediyordum
 
6 değil de 4.800 flndı en son. Gelbura bir tık kazik bu konuda ama satış sonrası destekte daha iyiler.
Hocam ufak bi sorum var pxn sf-u da diğer vites geçişleri aşırı sesli değilken 3 4 ekstra aşırı bi ses çıkarıyor bendeki üründen kaynaklı mı yoksa geneli mi öyle ?
 
Hocam ufak bi sorum var pxn sf-u da diğer vites geçişleri aşırı sesli değilken 3 4 ekstra aşırı bi ses çıkarıyor bendeki üründen kaynaklı mı yoksa geneli mi öyle ?
Hocam onu kullanana sormanız lazım. Ben kimseden duymadım.
 
Geri
Top