hocam pxn v3 prodan bahsediyordum180 derece derken? Vites bu hocam neyin derecesinden bahsediyorsunuz
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:
G29 vitesi kronik bir kere hocam. Tozlanır, kablosu kırılır, kafasına göre 1 yerine 3 e 5 e atar fln. İkisi de alınmaz aslında da Simtur veya PXN SF U'ya bütçesi yetmeyen arkadaşları idare edecektir.
sepete atınca vergi cart curt bide 200 kargo ekliyodu hocam 5700-5800 falana geldi yani6 değil de 4.800 flndı en son. Gelbura bir tık kazik bu konuda ama satış sonrası destekte daha iyiler.
Hocam ufak bi sorum var pxn sf-u da diğer vites geçişleri aşırı sesli değilken 3 4 ekstra aşırı bi ses çıkarıyor bendeki üründen kaynaklı mı yoksa geneli mi öyle ?6 değil de 4.800 flndı en son. Gelbura bir tık kazik bu konuda ama satış sonrası destekte daha iyiler.
Hocam onu kullanana sormanız lazım. Ben kimseden duymadım.Hocam ufak bi sorum var pxn sf-u da diğer vites geçişleri aşırı sesli değilken 3 4 ekstra aşırı bi ses çıkarıyor bendeki üründen kaynaklı mı yoksa geneli mi öyle ?