Hocam attığınızda 5060 ki, ayrıca Omen kasa kalitesi olarak en kötü laptoplardan biri.hocam onda da en ucuzu 100 k gözüküyor ti tarafında sen bilgili bir adama benziyorsun ben bulamadım belki çünkü arada 30 k fark varken bunu almak daha uygun değil mi?
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:
harici monitörle kullanan da çok oluyor sırf rengi güzel değil diye 5070 ten 60 mı inelim