Testo Bolde Kürü Nasıl

alphalp

80+
Katılım
18 Mart 2023
Mesajlar
70
Reaksiyon skoru
9
Merhabalar 1 yıla yakın süredir vücut geliştirme yapıyorum ve bü süreç boyunca yaklaşık 9 ay beslenmeme dikkat etmedim. Yeterli proteini aldım fakat fazlasını da yedim.

Birkaç aydır uykumu ve öğünlerimi düzenledim ve düşük bir küre girmeyi düşünüyorum. İçerikler ve Vücudum hakkında Bilgilerim şunlar.

1.90m
95kg
%23 yağ oranı

160-180 gr protein ( protien tozu ve tavuk ağırlıklı )
100gr carb
Total 2000-2300 kalori günlük.

Boldemax humax
ZPHC Testesterone Enanthate

haftada 2 enjeksiyon toplam 250mg testo 250mg bolde düşünüyorum. Başlangıç için testo az mı? 250 250 500e çıkarmalı mıyım sizce testoyu yoksa bu şimdilik yeterli olur mu? Kür toplam 12 hafta sürecek.
 
Hormonların için en önemli şeyi forumdan mı öğrenecen kral?
 
Hormonların için en önemli şeyi forumdan mı öğrenecen kral?
Pardon, eklemeyi unutmuşum. Geçen hafta verdiğim kan testi. E2 ve birkaç şey eksik ama bunlar üzerinden konuşulabilirse iyi olur.
1781985762038.webp

Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Pardon, eklemeyi unutmuşum. Geçen hafta verdiğim kan testi. E2 ve birkaç şey eksik ama bunlar üzerinden konuşulabilirse iyi olur.
1781985762038.webp
hemogram değerlerini de atabilirim WBC HCT falan önemliyse
 
Hormonların için en önemli şeyi forumdan mı öğrenecen kral?
Kral doktora mı soracak doktor da tabii ki protein tozu öldürür diyecek kadar bilgisiz olduğu için ilaç işine yarın ölürsün der adama
 
Kral doktora mı soracak doktor da tabii ki protein tozu öldürür diyecek kadar bilgisiz olduğu için ilaç işine yarın ölürsün der adama
Şey mi lisede köpek gibi çalışıp sınavda belli bir dereceye gelip sonra 5 sene hayvanlar gibi derslere sınavlara girip mezun olup üzerine bide uzmanlıklar vs yaptıktan sonra butun bilgi birikim tecrübesine dayanarak bos yapan doktorlar mı evet doğru sallıyorlar.

Daha cok sosyal medyada diploması olmayan boş vasıfsız elemanlardan yardım alsın.
Sonra iğneyi bırakınca erkekliğinide bıraksın:)
 
Merhabalar 1 yıla yakın süredir vücut geliştirme yapıyorum ve bü süreç boyunca yaklaşık 9 ay beslenmeme dikkat etmedim. Yeterli proteini aldım fakat fazlasını da yedim.

Birkaç aydır uykumu ve öğünlerimi düzenledim ve düşük bir küre girmeyi düşünüyorum. İçerikler ve Vücudum hakkında Bilgilerim şunlar.

1.90m
95kg
%23 yağ oranı

160-180 gr protein ( protien tozu ve tavuk ağırlıklı )
100gr carb
Total 2000-2300 kalori günlük.

Boldemax humax
ZPHC Testesterone Enanthate

haftada 2 enjeksiyon toplam 250mg testo 250mg bolde düşünüyorum. Başlangıç için testo az mı? 250 250 500e çıkarmalı mıyım sizce testoyu yoksa bu şimdilik yeterli olur mu? Kür toplam 12 hafta sürecek.
Girme ilac mevzusuna ilac cok ayri bir sey eger ileride bodyci arnold vs olmayacaksan kendine zarar vermenin manasi yok. Ileride pisman olursun.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Kral doktora mı soracak doktor da tabii ki protein tozu öldürür diyecek kadar bilgisiz olduğu için ilaç işine yarın ölürsün der adama
Evet doktora diyecek cunku ilac mevzusu protein tozu gibi basir bir sey degil ciddi planlama ister cunku ortaya sagligini koyuyorsun. Vucudun calisma sistemine manuel mudahelede bulunuyorsun vucut ise buna tepki veriyor isin sonunda birakinca ciddi sorunlar kaliyor cunku vucut eskisi gibi calismiyor.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Ayrica gitiigim doktorlar kullandigim supplementlere zararli hemen birak demedi. Bazi doktorlar diyor diye bilimi kotulemek mantiksiz.
 
Girme ilac mevzusuna ilac cok ayri bir sey eger ileride bodyci arnold vs olmayacaksan kendine zarar vermenin manasi yok. Ileride pisman olursun.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Evet doktora diyecek cunku ilac mevzusu protein tozu gibi basir bir sey degil ciddi planlama ister cunku ortaya sagligini koyuyorsun. Vucudun calisma sistemine manuel mudahelede bulunuyorsun vucut ise buna tepki veriyor isin sonunda birakinca ciddi sorunlar kaliyor cunku vucut eskisi gibi calismiyor.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Ayrica gitiigim doktorlar kullandigim supplementlere zararli hemen birak demedi. Bazi doktorlar diyor diye bilimi kotulemek mantiksiz.
Kanka doktorlar kür planlaması yapmayı bilmez kür planlamasını alanında bilgili vücut geliştirme sporcuları ve kullanıp tecrübe eden eksi + bir sürü şey yaşayana kişiler yapar ben ilaç satan ve kullanan biri olarak doktora her gittiğimde ilaç kullanırsan ölürsün demediği kalıyor bi ama endokrinciye gidersen de ben karışmam senin vücudun senin hayatın senin kararın bana düşen sağlık sorunu yaşarsan tedavini yapmak diyor
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

yarın olmasada ömründen bi 20 yıl çalar .
Yo çalmaz adam akıllı planlama yaparsa
 
Kanka doktorlar kür planlaması yapmayı bilmez kür planlamasını alanında bilgili vücut geliştirme sporcuları ve kullanıp tecrübe eden eksi + bir sürü şey yaşayana kişiler yapar ben ilaç satan ve kullanan biri olarak doktora her gittiğimde ilaç kullanırsan ölürsün demediği kalıyor bi ama endokrinciye gidersen de ben karışmam senin vücudun senin hayatın senin kararın bana düşen sağlık sorunu yaşarsan tedavini yapmak diyor
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Yo çalmaz adam akıllı planlama yaparsa
Eger profesyonel seviye olunmayacaksa neden ilac kullanilir? Arkadas 1 yillik seriluvende orta seviye ilac isine girecek ki asagilamak icin demiyorum ama daha beslenme duzeni oturmamis durumda ilaci nasil duzenli takip edecek. Cogu doktor ilac icin zararli der hakli olarak yine de kullanmak sana kalmis bir sey.
 
Konu kimseyi küçümsemek değil. Bu iş temel düzen + takip gerektiriyor, onlar oturmadan risk artıyor. Amacim kesinlikle asagilamak degil.
 
Merhabalar 1 yıla yakın süredir vücut geliştirme yapıyorum ve bü süreç boyunca yaklaşık 9 ay beslenmeme dikkat etmedim. Yeterli proteini aldım fakat fazlasını da yedim.

Birkaç aydır uykumu ve öğünlerimi düzenledim ve düşük bir küre girmeyi düşünüyorum. İçerikler ve Vücudum hakkında Bilgilerim şunlar.

1.90m
95kg
%23 yağ oranı

160-180 gr protein ( protien tozu ve tavuk ağırlıklı )
100gr carb
Total 2000-2300 kalori günlük.

Boldemax humax
ZPHC Testesterone Enanthate

haftada 2 enjeksiyon toplam 250mg testo 250mg bolde düşünüyorum. Başlangıç için testo az mı? 250 250 500e çıkarmalı mıyım sizce testoyu yoksa bu şimdilik yeterli olur mu? Kür toplam 12 hafta sürecek.
o karbla pek bişey yapamassın gibi geldi
 
Geri
Top