🔥İndirim 9070xt + 7500x3d 65.999 TL

Hemde 6 ay taksitli sadece islemci ve ekran kartına bakıyorlar 🤣
Yok hocam insanlarda gercekten ozellikle bizim
nesilde kor topal bir fabloyluk var bu sistemi a kisisi b kisisi farketmez kim cikarsa ayni yorumlari yapacaktik zaten konuyu oraya bile cektiler..
 
Ana kart / ram / psu
Belki soğutucu açıklayıcı oldumu
9070 xt zaten tek basina hayvan gibi w cekiyor bide 7500x3d yi 120 lik hava sogutmayla sogutuyorlar anakart desen hallice gercekten hepsi ucu ucuna yetecek parçalar koyup yollamislar
 
9070 xt zaten tek basina hayvan gibi w cekiyor bide 7500x3d yi 120 lik hava sogutmayla sogutuyorlar anakart desen hallice gercekten hepsi ucu ucuna yetecek parçalar koyup yollamislar
245kf li bir sistem öneriyordun onda anakart z890 dı sanırım?
 
Geri
Top