Arkadaşım Yok La Galıba

Katılım
7 Mayıs 2026
Mesajlar
48
Reaksiyon skoru
17
herkese merhabalar önce valla nerden başlasam bilemedim de hayatım boyunca hiç böyle çok fazla arkadaşım olmadı çok sosyal de bir insan olmadığımdan belli bi kabuk çevre oluşturup onlardan devam ediyordum malum yıllar geçiyor kimi arkadaş il dışında kimi üniversitede kimi çalışıyor kiminin başka uğraşları var denk gelemiyorum ve yanlızlık hayatım boyunca peşimi bırakmadı ae ordaki adam gibi hissediyorum eski bi ağır lol ve bilgisayar oyunları bağımlısı olarak zaten hayatımın en guzel ve en verimli zamanlarını orda geçirerek bitirdiğim için daha fazla sosyal medyada takılmak yerıne bi sohbet bi aktivite yapacak adamlar lazım valla normal bi insanım kafama gore yaşıyorum ama sıkıldım valla istanbulda olan varsa entry girebilir arkadas lazım kısaca
 
arkadaş bulma niyetiyle dolaşırsan yapmacık ilişkilerin olur. Bir hobi edin ama sevdiğin bir hobi onu yapınca daha il günden arkadaş edinirsin
Geçen dışarıdayım yalnız başıma oturmuşum. 2 öğrenci arkadaş yanımda geldi oturdu. Bunlara katıldım deyip güldük.
1 saat sonra bu arkadaşlardan birisi benden 20 kuruş istedi uyuşturucu bağımlıları gibi 🤣

Öğrenci diye normal para verdim yolladım en azından sigara alsınlar. Ama harbiden arkadaş olacam diye her önüne gelenle diyip gülersen senin sadece paran için arkadaşlık yaparlar.
Bu zamanda arkadaş senin cebindeki paradır.
 
arkadaş bulma niyetiyle dolaşırsan yapmacık ilişkilerin olur. Bir hobi edin ama sevdiğin bir hobi onu yapınca daha il günden arkadaş edinirsin

Aynı şekil benimde arkadaşım yok hafta sonları evde kalmaktan kafayı fıttırcak gibi hissediyorum. :uzgunpeepo:
bendede bu var ıste aga ya problem bu hobılerım etkinliklerim var da işte evde durmayı sevmıyorum ama dısarı cıkacak ınsan denk gelmıyor oyle arkadas arama nıyetım de yok da ne bılım paradoks gıbı kaldık böyle
 
bendede bu var ıste aga ya problem bu hobılerım etkinliklerim var da işte evde durmayı sevmıyorum ama dısarı cıkacak ınsan denk gelmıyor oyle arkadas arama nıyetım de yok da ne bılım paradoks gıbı kaldık böyle
reis şimdi normaldedışarıya çıkmayan biri için çıkıp sabahtan akşama kadar tek başıma dolaşayım işi zor zaten. Yavaş yavaş bunu arttırıcan. Önce çıkacan ufak bir işini halledip gelecen bir süre sonra çıkıp 2 ufak işi aynı günde yapcan ama sürekli hergün yapcan işte. Bak ben normalde asla mağazaya gidip kıyafet falan alamazdım aşırı utanırdım. Şimdi sabah çıkıyorum akşama kadar tüm mağazaları dolaşıp tek tek bakıyorum bayada eğleniyorum.
 
Bir Futbol kulübüne üye olun ve katılın. Ya da benzer grup çalışması gerektiren sporlara. Anca böyle olur. Sokakta dolaşarak arkadaş bulamazsınız.
 
herkese merhabalar önce valla nerden başlasam bilemedim de hayatım boyunca hiç böyle çok fazla arkadaşım olmadı çok sosyal de bir insan olmadığımdan belli bi kabuk çevre oluşturup onlardan devam ediyordum malum yıllar geçiyor kimi arkadaş il dışında kimi üniversitede kimi çalışıyor kiminin başka uğraşları var denk gelemiyorum ve yanlızlık hayatım boyunca peşimi bırakmadı ae ordaki adam gibi hissediyorum eski bi ağır lol ve bilgisayar oyunları bağımlısı olarak zaten hayatımın en guzel ve en verimli zamanlarını orda geçirerek bitirdiğim için daha fazla sosyal medyada takılmak yerıne bi sohbet bi aktivite yapacak adamlar lazım valla normal bi insanım kafama gore yaşıyorum ama sıkıldım valla istanbulda olan varsa entry girebilir arkadas lazım kısaca
Hocam arkadaş bulmak için bulunca daha kötü olabilir normal aktivitelerini yap sadece biraz daha sosyalles doğal arkadaliklar edin
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

reis şimdi normaldedışarıya çıkmayan biri için çıkıp sabahtan akşama kadar tek başıma dolaşayım işi zor zaten. Yavaş yavaş bunu arttırıcan. Önce çıkacan ufak bir işini halledip gelecen bir süre sonra çıkıp 2 ufak işi aynı günde yapcan ama sürekli hergün yapcan işte. Bak ben normalde asla mağazaya gidip kıyafet falan alamazdım aşırı utanırdım. Şimdi sabah çıkıyorum akşama kadar tüm mağazaları dolaşıp tek tek bakıyorum bayada eğleniyorum.
Mağazada bişey almayıp dolaşmak çok iyi
 
arkadaş bulma niyetiyle dolaşırsan yapmacık ilişkilerin olur. Bir hobi edin ama sevdiğin bir hobi onu yapınca daha il günden arkadaş edinirsin

1782402549499.webp
 
Hocam arkadaş bulmak için bulunca daha kötü olabilir normal aktivitelerini yap sadece biraz daha sosyalles doğal arkadaliklar edin
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Mağazada bişey almayıp dolaşmak çok iyi
yok canım o kadar değil alıyorum sadece daha iyisini daha ucuzunu bulmak için dolaşıyorum
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,221,787
Mesajlar
11,081,151
Üyeler
198,193
Son üye
Alquist #1
Geri
Top