🔥İndirim Gigabyte RTX 5070 Tı 50.990,00tl + 6,9 Taksit 1 Yıl Dip

MelihSak

80+ Bronze
Katılım
3 Şubat 2023
Mesajlar
749
Reaksiyon skoru
256
RX 9070XT Almak istemiyorum AMD ye güvenemiyorum diyenler tercih edebilir 6 veya 9 taksit avantajı var akakçe de yanlış gösteriyor amazon da 1k daha ucuz amazon satıcısı göndericisi WİNDFORCE standart klasik üzmeyen güzel bir model gigabyte tarafında.

Gigabyte RTX 5070 TI Windforce OC V2 16G GV-N507TWF3OCV2-16GD 256 Bit GDDR7 16 GB Ekran Kartı
1782404606168.webp

1782404498740.webp
 
Teşekkür ederiz. Aynı performansı 5060ti az bekliyoruz Amazon 24-25 yeterlidir
 
DÜZELTME!! BU MODELİN SON 1 YIL DİP FİYATI
 
windforce, ventus, shadow düşman gtüne aman aman hele yaz aylarında tütütütü
abarttığınız kadar kötü modeller değiller insanların hevesini kaçırmayın bence evet çok muhteşem değil ısı değerleri ancak üzmez kesinlikle
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Teşekkür ederiz. Aynı performansı 5060ti az bekliyoruz Amazon 24-25 yeterlidir
rica ederim ama 24-25k 16gb 5060ti için fazla bence ama para sizin paranız tercih sizin
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

bunu alacağınıza pny alsanız daha iyi değil mi
Alıntıyı görüntüle
asus prime da var 52ye hangisinin soğutması daha iyiyse
PNY hakkında bir şey diyemem giriş seviyesi modeli yüksek ihtimalle çok yüksek ihtimalle ısı değerleri windforce ile çok yakın olur ve yaklaşık 1.5k daha pahalı asus prime tarafına gelicek olursak asus olsun 1.5-2k fazla olsun diyenler onu da tercih edebilirler bence
 
abarttığınız kadar kötü modeller değiller insanların hevesini kaçırmayın bence evet çok muhteşem değil ısı değerleri ancak üzmez kesinlikle
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


rica ederim ama 24-25k 16gb 5060ti için fazla bence ama para sizin paranız tercih sizin
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


PNY hakkında bir şey diyemem giriş seviyesi modeli yüksek ihtimalle çok yüksek ihtimalle ısı değerleri windforce ile çok yakın olur ve yaklaşık 1.5k daha pahalı asus prime tarafına gelicek olursak asus olsun 1.5-2k fazla olsun diyenler onu da tercih edebilirler bence
İyilik olsun diye söylüyorum
buna kupon bulursan aynı paraya alırsın %40 fanda 64 derecede tutuyor sff değil. Diğer dediklerim %72 fanda 70 derecede zor tutuyor yazık değil mi? Ayrıca ince geçen hafta 49 a koydu da site bozuktu alamadı kimse yarın yine koyar kesin satılamadı çünkü
 
İyilik olsun diye söylüyorum
buna kupon bulursan aynı paraya alırsın %40 fanda 64 derecede tutuyor sff değil. Diğer dediklerim %72 fanda 70 derecede zor tutuyor yazık değil mi? Ayrıca ince geçen hafta 49 a koydu da site bozuktu alamadı kimse yarın yine koyar kesin satılamadı çünkü
colorful marka ekran kartları zaten güzel fiyat avantajı dediğiniz gibi kupon denk gelirse ben onu alırım zaten
 
4070 super satıp bir şeylere geçsem para bulunca 3-4 sene kafa rahat takılmam lazım :D
 
abarttığınız kadar kötü modeller değiller insanların hevesini kaçırmayın bence evet çok muhteşem değil ısı değerleri ancak üzmez kesinlikle
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


rica ederim ama 24-25k 16gb 5060ti için fazla bence ama para sizin paranız tercih sizin
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


PNY hakkında bir şey diyemem giriş seviyesi modeli yüksek ihtimalle çok yüksek ihtimalle ısı değerleri windforce ile çok yakın olur ve yaklaşık 1.5k daha pahalı asus prime tarafına gelicek olursak asus olsun 1.5-2k fazla olsun diyenler onu da tercih edebilirler bence
Evet fazla ama o fiyata bile bulamıyoruz ki ne iğrenç piyasa
 
3 bin serisinden sonra hala ısı değerleri inceleyen ruh hastasıdır. En dandik kartlar bile gayet sağlıklı çalışıyor. Parası daha cıkmayan kafası rahat alsın. Türkiye de yaz 2 3 ay max sıcaklığı o zaman görür kartlar geri kalan normal kullanrısınız.
 
Kartın soğutması illa ki önemli ama kimse kasanın soğutma performansına değinmiyor her kasada aynı olmaz bana göre ısı değerleri
 
Geri
Top