5070 7800x3d Sistem 85k

Bildiğim kadarıyla 5070 zaten yeterli olucak ki böyle her oyunu 4kda ultrada oynamam işlemciden kısmanın mantığı olur mu
Bu sistemdeki işlemcide güçsüz değil; R5 9600X gücünde bir işlemci. Ben olsam birazda olsa işlemciden kısıp ekran kartına yüklenirdim.
 
Benim için olay 70kya bu alınırdan çok bu paraya ne alınacağı çünkü bundan parça olarak düşürmek istemem ki enayiliğimden aceleye geldi forumu açmadan 1 saat önce falan aldım zaten bir dostumun kartından taksit ile aldım eğer ki değecek bir fark varsa zaten iptal ederim fakat arkadaşımın kartından aldığım için uğraştırıcak beni hem iadesi hem tekrar almak falan ayrıca erkan kartı nvdiadan şaşmak istemiyorum 9070xt nin performansının daha iyi olduğunun farkındaydım da fanboyluğuma verin 2,3milyar düşmek için uğraştırmak istemem kimseyi
Hocam aldıysanız hayırlı olsun güle güle kullanın. İşlemci soğutucuyu test edersiniz, yeterli gelmezse ilerde onu değiştirirsiniz, hazir sistemlerdeki PSU'larda da kalite düşük olabiliyor, bunlar acilen değişmeniz gereken değil de denedikten sonra değiştireceğiniz parçalar olur. Bütçeniz olunca aynı model ramden bir adet daha takarsanız uzun yıllar çok rahat taşıyacak sistem kurmuş olursunuz.
 
Hocam aldıysanız hayırlı olsun güle güle kullanın. İşlemci soğutucuyu test edersiniz, yeterli gelmezse ilerde onu değiştirirsiniz, hazir sistemlerdeki PSU'larda da kalite düşük olabiliyor, bunlar acilen değişmeniz gereken değil de denedikten sonra değiştireceğiniz parçalar olur. Bütçeniz olunca aynı model ramden bir adet daha takarsanız uzun yıllar çok rahat taşıyacak sistem kurmuş olursunuz.
Sağolasın hocam psu ile soğutucuyu 1-2 aya değiştiricem zaten herhalde biraz daha uğraşsam 2 aşağı 2 yukarı düzenleyebilirdim şu an sadece hem iptal hem taksit hemde arkadaşımı uğraştırmaya değecek bir şey bulur muyum diye merak ediyorum bu paraya
 
Sağolasın hocam psu ile soğutucuyu 1-2 aya değiştiricem zaten herhalde biraz daha uğraşsam 2 aşağı 2 yukarı düzenleyebilirdim şu an sadece hem iptal hem taksit hemde arkadaşımı uğraştırmaya değecek bir şey bulur muyum diye merak ediyorum bu paraya
Saat 22.00de incehesap'ı bi inceleyin hocam, muadil sistem illa ki paylaşırlar, ona göre degerlendirirsiniz artık
 
Geri
Top