51000₺'lik Sistem İçin Öneriler

deniziisk

80+
Katılım
19 Haziran 2026
Mesajlar
10
Reaksiyon skoru
3
Bütçe
55000
- MSI PRO H810M-B 6400MHz OC DDR5 Soket 1851 M.2 HDMI DP USB-C mATX Anakart
- INTEL Core Ultra 5 225F 3.3GHz 20MB Önbellek 10 Çekirdek 1851 3nm Tray İşlemci
- MSI GeForce RTX 5060 TI 8G SHADOW 2X OC PLUS GDDR7 DLSS 4 128 Bit Ekran Kartı
- CORSAIR 16GB Vengeance 6000MHz CL36 DDR5 XMP/EXPO Single Kit Ram
- Lexar 1TB NM710X Gen4 M.2 2280 SSD 5000MB Okuma / 4500MB Yazma
- MSI MAG COREFROZR AA13 12cm ARGB AMD/INTEL Beyaz Kule Tipi İşlemci Soğutucu
- MSI MAG FORGE 140A B65 650W 80+ Bronze Tempered Glass Auto RGB Siyah ATX Bilgisayar Kasası

Yukarıdaki sistemi 51000₺'ye alabiliyorum, eklemem ya da değiştirmem gereken bir şey var mıdır?
 
Bütçeyi birazcık daha artırıp bunu al:
Hocam sistem çok güzel, hatta içim gitti desem yeridir ama taksit imkanları yüzünden itopya tercih ediyorum, burada istediğim taksite bölmüyorlar hiçbir şekilde. Gerçekten güzel bir sistemmiş, tek soru işaretim "zotac" markası onu da tanımadığım için sormak isterim size ayrıca.
 
Hocam sistem çok güzel, hatta içim gitti desem yeridir ama taksit imkanları yüzünden itopya tercih ediyorum, burada istediğim taksite bölmüyorlar hiçbir şekilde. Gerçekten güzel bir sistemmiş, tek soru işaretim "zotac" markası onu da tanımadığım için sormak isterim size ayrıca.
Hocam bu sistem için 55k baya fazla itopya baya fazla kazığa satıyor onu bilin bunu tek başınıza toplamaya kalksanız emin olun 40-45k ya toplarsanız belki taksit fırsatı cebinizi rahatlatıyor olabilir ama bence paranızı bi süre tutun ve fırsatları araştırın ayrıca bu bütçeyle zaten oem paket almakta ayrı bi saçmalık onu söyleyeyim kesinlikle kendiniz toplamanız lazım
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Hocam sistem çok güzel, hatta içim gitti desem yeridir ama taksit imkanları yüzünden itopya tercih ediyorum, burada istediğim taksite bölmüyorlar hiçbir şekilde. Gerçekten güzel bir sistemmiş, tek soru işaretim "zotac" markası onu da tanımadığım için sormak isterim size ayrıca.
Şöyle örnek vereyim bi adam forumda itopyaya gitmişti 5090 iyi anakart ram ve ssd olmayan sisteme 410k fiyat çekmişler forumdaki arkadaşlarla araştırdık kendi kendine toplamaya kalkarsan sistem 330k tutuyor
 
Hocam sistem çok güzel, hatta içim gitti desem yeridir ama taksit imkanları yüzünden itopya tercih ediyorum, burada istediğim taksite bölmüyorlar hiçbir şekilde. Gerçekten güzel bir sistemmiş, tek soru işaretim "zotac" markası onu da tanımadığım için sormak isterim size ayrıca.
zotacın o modeli msi shadowdan daha iyi
 
Hocam bu sistem için 55k baya fazla itopya baya fazla kazığa satıyor onu bilin bunu tek başınıza toplamaya kalksanız emin olun 40-45k ya toplarsanız belki taksit fırsatı cebinizi rahatlatıyor olabilir ama bence paranızı bi süre tutun ve fırsatları araştırın ayrıca bu bütçeyle zaten oem paket almakta ayrı bi saçmalık onu söyleyeyim kesinlikle kendiniz toplamanız lazım
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Şöyle örnek vereyim bi adam forumda itopyaya gitmişti 5090 iyi anakart ram ve ssd olmayan sisteme 410k fiyat çekmişler forumdaki arkadaşlarla araştırdık kendi kendine toplamaya kalkarsan sistem 330k tutuyor
Doğru olabilir hocam ama üst seviye parçalarda makas artmış da olabilir baktığım her yerde OEM paketler daha ucuza geliyor. Bu parçaları ayrı ayrı fırsatlardan mı toplamamı kastediyorsunuz siz?
 
Hocam sistem çok güzel, hatta içim gitti desem yeridir ama taksit imkanları yüzünden itopya tercih ediyorum, burada istediğim taksite bölmüyorlar hiçbir şekilde. Gerçekten güzel bir sistemmiş, tek soru işaretim "zotac" markası onu da tanımadığım için sormak isterim size ayrıca.
Zotac'ı Asus seviyesinde diye biliyorum, Rtx 4060 Ti'sinin de soğutma performansı gayet yerindeydi. Ben olsam, ( itopyadaki taksit avantajı ne kadar bilmiyorum) her ne kadar taksit vade farksız taksit çok avantajlı olsa da yine de bu sistemi 6 ay taksitle satın alırdım.
 
  • Beğen
Reaksiyonlar: Rout
Doğru olabilir hocam ama üst seviye parçalarda makas artmış da olabilir baktığım her yerde OEM paketler daha ucuza geliyor. Bu parçaları ayrı ayrı fırsatlardan mı toplamamı kastediyorsunuz siz?
Aynen öyle orta segment pc lere iyi indirimler geliyor ve kesinlikle ayrı ayrı toplayın her sitenin ucuz satmasından kar koya koya ucuza toplarsanız ve hemen sistemi toplamayın incehesabın gaming gecesi indirimlerini bekleyin
 
Aynen öyle orta segment pc lere iyi indirimler geliyor ve kesinlikle ayrı ayrı toplayın her sitenin ucuz satmasından kar koya koya ucuza toplarsanız ve hemen sistemi toplamayın incehesabın gaming gecesi indirimlerini bekleyin
Keşke öyle yapabilsem hocam ama o kadar uzun sürede topladıktan sonra oynayacak vaktim ya da halim kalmayacak ne yazık ki
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,221,904
Mesajlar
11,082,377
Üyeler
198,214
Son üye
akar1907
Geri
Top