frostybite
80+ Bronze
- Katılım
- 2 Ocak 2026
- Mesajlar
- 1,733
- Reaksiyon skoru
- 802
Gereksiz yere çıkmış bi kart bence
9070xt alır adam 32 33e bunu niye alsınki kötüyse. Amd ne garip iş yapıyor
Çin e özel çıkan bir seri ama geçen sene 7900 Gre daha iyiydi. Nitro olani almıştım cok iyiydiGereksiz yere çıkmış bi kart bence
tamam kardeş racon mu kesiyorsun 500 bin demedim bende. diyorumki xt den kötü düz 9070 dende kötü diyorsunuz. Arada 4 bin 4.5 bin var zaten amazondan 9 taksitle 9070xt alır adam fazladan 3 taksit ile o farkıda kapatır. Neden 2 kademe kötü alsın. Bu forumda milletle tartışmamak elde değil adam direk laf çarpma peşinde neyse kim ne alırsa hayrını görsün
28 bine güzel fiyat dostum zaten beni bilen bilir daha ilk gğn dedim bu 30 alınmaz 28 olursa alınır diye bir kuruş fazla verilmeztamam kardeş racon mu kesiyorsun 500 bin demedim bende. diyorumki xt den kötü düz 9070 dende kötü diyorsunuz. Arada 4 bin 4.5 bin var zaten amazondan 9 taksitle 9070xt alır adam fazladan 3 taksit ile o farkıda kapatır. Neden 2 kademe kötü alsın. Bu forumda milletle tartışmamak elde değil adam direk laf çarpma peşinde neyse kim ne alırsa hayrını görsün
Hocam, şahsen ekran kartına ihtiyacım olsa bile özellikle Vatan'dan, ister bu kart olsun ister başka bir model, sepet indirimiyle satılan hiçbir ürünü almam. Bana göre Vatan resmen kazık atıyor. Max son 2 ayda 23 bin TL'ye RX 9070, 19-20 bin TL'ye RTX 5060 Ti 16 GB, 26-27 bin TL'ye RTX 5070 ve 28-30 bin TL'ye RX 9070 XT gördük. Buna rağmen Vatan'ın fiyat politikası ortada.https://www.akakce.com/ekran-karti/...1s-128-bit-gddr7-16-gb-fiyati,1018755027.html en ucuz 5060 ti28 bin tl benim attığım gre çok daha iyi 28 bin tl
Sen birkaç hafta sonra gör 9070xt fiyatını, onlar eski maliyetli stok eritiyor, gre ise yeni sevkiyat, oradan anla 9070xt nerelere uçacak9070xt alır adam 32 33e bunu niye alsınki kötüyse. Amd ne garip iş yapıyor
Arkadaş problemli biraz fazlatamam kardeş racon mu kesiyorsun 500 bin demedim bende. diyorumki xt den kötü düz 9070 dende kötü diyorsunuz. Arada 4 bin 4.5 bin var zaten amazondan 9 taksitle 9070xt alır adam fazladan 3 taksit ile o farkıda kapatır. Neden 2 kademe kötü alsın. Bu forumda milletle tartışmamak elde değil adam direk laf çarpma peşinde neyse kim ne alırsa hayrını görsün
Ben 9070gre çıkardıklarına göre düz 9070 üretimini ya azaltacaklar yada fişini çekecekler. Herkes 9070xt tercih ediyorSen birkaç hafta sonra gör 9070xt fiyatını, onlar eski maliyetli stok eritiyor, gre ise yeni sevkiyat, oradan anla 9070xt nerelere uçacak