Lg C5 65" mi, Yeni Nesli Beklemek mi?

Evet dediğim iade mevzuları ile yakın oluyor anca. Bu arada alcaksanız gece indiriminden alın S90Fi 105K ya LG yi de 85K ya gördüm bu son 2 hafta içinde.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


İade kampanyası oradan alırsan da geçerli o sorun değil de çekin internet mağazasında geçerliyse gece kuşu kampanyası bekle.
Çek geçerli fakat şöyle bir durum var web üzerinden alınca; üstüne kalan tutarı kredi kartına geçemiyorsun bunu yapmak için şubeye gitmek lazım diye hatırlıyorum yine de kampanyayı takip edeyim belki o tutarı yakalayabilirim
 
Samsung tarafına göre daha cazip geldi. Gidip incelediğimde hoş gözüküyordu tabii uzun kullanım konusunda hiçbir fikrim yok. Yıllardır ips kullanıyorum :D
samsungun yerine alınır tabii samsungda c5teki paneli kullanıyor sanırım 65 ince kadar. ben kullanıyorum parlaklık biraz düşük geliyor bna
 
samsungun yerine alınır tabii samsungda c5teki paneli kullanıyor sanırım 65 ince kadar. ben kullanıyorum parlaklık biraz düşük geliyor bna
Genelde akşam üstü kullanılır diye düşünüyorum, yine de karanlık oluyor mu ? Kıyaslama samsung’a göre mi ?
 
samsungun yerine alınır tabii samsungda c5teki paneli kullanıyor sanırım 65 ince kadar. ben kullanıyorum parlaklık biraz düşük geliyor bna
S90F de QD Oled var 65 inçe özel o çok iyi diğer boyutlar Woled.

C5 ile yan yana bakmıştım mağazada S90F nin renkleri olsun parlaklığı olsun S95F ve G5 serisine baya yakın gibiydi C5 bir alt model gibi kalıyordu ama fiyata göre bakacağım ben de, C5 uyguna verilirse onu alırım.
 
Son düzenleme:
aslında iyi de benim beklentimi karşılamadı diyelim. salonda tv izlemeye alcaksan miniled al
Playstation + film + dizi akar diye düşünüyorum genelde karasal yayınlık çok bir şey olmaz gibi
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Playstation + film + dizi akar diye düşünüyorum genelde karasal yayınlık çok bir şey olmaz gibi
Salona hue veya benzeri led döşemeyi planlıyorum oled'in renk paleti bambaşka ya
 
aslında iyi de benim beklentimi karşılamadı diyelim. salonda tv izlemeye alcaksan miniled al
Valla ben de düşünmüyor değilim onu, 56K ya direkt bir C6K mı çeksem Olede gerek var mı düşündürüyor ama hiç Oled TV de kullanmadım denemek istiyorum bir yandan.

Aslında C6K parasına güzel bir Samsung MiniLed olsa bana çok yardımcı olur ama TCL nin işlemcisi Samsunga göre çok kötü diyorlar o da kafa karıştırıyor.
 
Valla ben de düşünmüyor değilim onu, 56K ya direkt bir C6K mı çeksem Olede gerek var mı düşündürüyor ama hiç Oled TV de kullanmadım denemek istiyorum bir yandan.

Aslında C6K parasına güzel bir Samsung MiniLed olsa bana çok yardımcı olur ama TCL nin işlemcisi Samsunga göre çok kötü diyorlar o da kafa karıştırıyor.
56 bine alacağın oledden hayır gelmez c6k 51 bine geliyordu 56 vatan indirimi mi? grundig almıştık paraf kampanyası bitti onu da iade ettim çok pişman oldum keşke c6k alsaydım salona
 
56 bine alacağın oledden hayır gelmez c6k 51 bine geliyordu 56 vatan indirimi mi? grundig almıştık paraf kampanyası bitti onu da iade ettim çok pişman oldum keşke c6k alsaydım salona
Oledi 90K ya kadar alabilirim de MiniLed alırsam o kadar vermeyim demiştim. 56 vatan indirimiydi ve Amazon’da da yine 56 ya düşmüştü sanırım yani düşüyor arada.
 
Oledi 90K ya kadar alabilirim de MiniLed alırsam o kadar vermeyim demiştim. 56 vatan indirimiydi ve Amazon’da da yine 56 ya düşmüştü sanırım yani düşüyor arada.
paraf 5k indirimini grundig olede israf ettim, onu da geri yolladım ağlayacağım üzüntüden
 
Valla ben de düşünmüyor değilim onu, 56K ya direkt bir C6K mı çeksem Olede gerek var mı düşündürüyor ama hiç Oled TV de kullanmadım denemek istiyorum bir yandan.

Aslında C6K parasına güzel bir Samsung MiniLed olsa bana çok yardımcı olur ama TCL nin işlemcisi Samsunga göre çok kötü diyorlar o da kafa karıştırıyor.
Hocam hic de öyle degiil onu diyenler maksatli diyorlar, binlerce c6k kullanici, c7k ,c8k kullanicisi. Tcl in AiPQ Pro İşlemcisi gayet iyi ,uspcaling ile uydu yayınlarıni 4 k ya yükseltiyor. Uydu yayınları görüntüsu gayet iyi, sadece biraz ayar yapacaksıniz.
C6k 56 k ya Vatan da satılıyor, ayni panel Samsung qn85f de var, 56 k ya satıldığını hic sanmıyorum hocam.
Ayrıca iffalcon 65u95a 53 k ya satılıyor, tcl c6k ile ayni özelliklerde ve ayni yazilimlari almaktadır.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

56 bine alacağın oledden hayır gelmez c6k 51 bine geliyordu 56 vatan indirimi mi? grundig almıştık paraf kampanyası bitti onu da iade ettim çok pişman oldum keşke c6k alsaydım salona
Vatan da 65c6k 56 k hocam suan
 
Hocam hic de öyle degiil onu diyenler maksatli diyorlar, binlerce c6k kullanici, c7k ,c8k kullanicisi. Tcl in AiPQ Pro İşlemcisi gayet iyi ,uspcaling ile uydu yayınlarıni 4 k ya yükseltiyor. Uydu yayınları görüntüsu gayet iyi, sadece biraz ayar yapacaksıniz.
C6k 56 k ya Vatan da satılıyor, ayni panel Samsung qn85f de var, 56 k ya satıldığını hic sanmıyorum hocam.
Ayrıca iffalcon 65u95a 53 k ya satılıyor, tcl c6k ile ayni özelliklerde ve ayni yazilimlari almaktadır.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Vatan da 65c6k 56 k hocam suan
hocam 5 bin paraf indirimim gidecek mi.. giderse çok üzülürüm, grundigi teslim almadan geri yolladım.
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,221,686
Mesajlar
11,079,895
Üyeler
198,179
Son üye
vurma adam
Geri
Top