Lg C5 65" mi, Yeni Nesli Beklemek mi?

Ctnkaya

80+
Katılım
4 Nisan 2023
Mesajlar
458
Reaksiyon skoru
157
Bütçe
100000
Arkadaşlar selamlar,
Çeyiz için televizyon almayı planlıyorum ve elimdeki bir çeki değerlendirmek istiyorum. Normalde bütçemi yıl sonuna göre ayarlamıştım; ancak piyasa koşulları ve fiyat hareketleri beni kararsız bıraktı.

Şu anki LG C5 65" modeline yatırım yapmak mı mantıklı, yoksa teknolojik olarak yeni nesli bekleyip o dönemki enflasyonist riskleri göze almak mı? Özellikle uzun vadeli bir kullanım düşündüğümde, güncel fiyat avantajını değerlendirmek mi daha doğrudur?

1782392920731.webp
 
TV de al sat yapılmadığından ben olsam yeni nesil beklerim. En fazla 3-5 fazla ödersin.
 
c5 iyi ama beni wow yapmadı, ayrıca çok pahalı
Samsung tarafına göre daha cazip geldi. Gidip incelediğimde hoş gözüküyordu tabii uzun kullanım konusunda hiçbir fikrim yok. Yıllardır ips kullanıyorum :D
 
Arkadaşlar selamlar,
Çeyiz için televizyon almayı planlıyorum ve elimdeki bir çeki değerlendirmek istiyorum. Normalde bütçemi yıl sonuna göre ayarlamıştım; ancak piyasa koşulları ve fiyat hareketleri beni kararsız bıraktı.

Şu anki LG C5 65" modeline yatırım yapmak mı mantıklı, yoksa teknolojik olarak yeni nesli bekleyip o dönemki enflasyonist riskleri göze almak mı? Özellikle uzun vadeli bir kullanım düşündüğümde, güncel fiyat avantajını değerlendirmek mi daha doğrudur?

Alıntıyı görüntüle
Yeni seri çıktı zaten ama fiyatını hak eden bir cihaz var mı dersen yok bence. Çok ufak iyisi ama çok daha yüksek fiyat var hepsinde.

Ama çeyize TV almak çok mantıklı değil bence ortada belli bir durum varsa tarihi belliyse ev dizerken alınır.
 
TV de al sat yapılmadığından ben olsam yeni nesil beklerim. En fazla 3-5 fazla ödersin.
Hocam monitör ve tv tarafında son haberleri takip edemedim, kaçıncı çeyrekte piyasaya sürülüyordu bilgimiz var mı o konuda ?
 
Samsung tarafına göre daha cazip geldi. Gidip incelediğimde hoş gözüküyordu tabii uzun kullanım konusunda hiçbir fikrim yok. Yıllardır ips kullanıyorum :D
S90F müthiş bu arada C5in yanında. Renkleri çok iyi veriyor QD paneli olduğu için. Yenisi de eskisinden kötü garip bir şekilde bu serinin ama fiyat pahalı biraz.
 
Yeni seri çıktı zaten ama fiyatını hak eden bir cihaz var mı dersen yok bence. Çok ufak iyisi ama çok daha yüksek fiyat var hepsinde.

Ama çeyize TV almak çok mantıklı değil bence ortada belli bir durum varsa tarihi belliyse ev dizerken alınır.
Tahmini olarak Aralık-Ocak diye düşünüyorum, benim endişem maalesef fiyatların orantısız bir şekilde düzenlenmesi :/
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

S90F müthiş bu arada C5in yanında. Renkleri çok iyi veriyor QD paneli olduğu için. Yenisi de eskisinden kötü garip bir şekilde bu serinin ama fiyat pahalı biraz.
Önerilerde görmemiştim, fiyatı da güzel gözüküyor bunu da inceleyeceğim
 
Tahmini olarak Aralık-Ocak diye düşünüyorum, benim endişem maalesef fiyatların orantısız bir şekilde düzenlenmesi :/
Ben de bu ara almayı düşünüyorum yeni seri iki markada da bu ay çıktı ama hem fiyatlar uçuk hem çok farkları yok, yeni seri birkaç aya ucuzlar mı bilmiyorum ama.
 
S90F müthiş bu arada C5in yanında. Renkleri çok iyi veriyor QD paneli olduğu için. Yenisi de eskisinden kötü garip bir şekilde bu serinin ama fiyat pahalı biraz.
Arada güzel fark varmış ben 55" 'e bakmışım :D

1782394351749.webp
 
Tahmini olarak Aralık-Ocak diye düşünüyorum, benim endişem maalesef fiyatların orantısız bir şekilde düzenlenmesi :/
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Önerilerde görmemiştim, fiyatı da güzel gözüküyor bunu da inceleyeceğim
S90F de bilindik yerlerden alınca 10K S Wallet iadesi var, yanına 6-7 bin liralık B450 gibi bir Soundbar da alınca iade 20K ya çıkıyor o şekilde fiyat güzel oluyor ama iadeyi almak için cihazı bir yere kurdurmak lazım sanırım.
 
Ben de bu ara almayı düşünüyorum yeni seri iki markada da bu ay çıktı ama hem fiyatlar uçuk hem çok farkları yok, yeni seri birkaç aya ucuzlar mı bilmiyorum ama.
Benim içimden Samsung geçiyor ama o fiyatlar hiç içimden geçmiyor :D
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

S90F de bilindik yerlerden alınca 10K S Wallet iadesi var, yanına 6-7 bin liralık B450 gibi bir Soundbar da alınca iade 20K ya çıkıyor o şekilde fiyat güzel oluyor ama iadeyi almak için cihazı bir yere kurdurmak lazım sanırım.
Hocam keşke öyle yapabilsem ama MediaMarkt'ta çekim mevcut 80k civarı ondan dolayı buradan almak zorundayım
 
Arada güzel fark varmış ben 55" 'e bakmışım :D

Alıntıyı görüntüle
Evet dediğim iade mevzuları ile yakın oluyor anca. Bu arada alcaksanız gece indiriminden alın S90Fi 105K ya LG yi de 85K ya gördüm bu son 2 hafta içinde.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Benim içimden Samsung geçiyor ama o fiyatlar hiç içimden geçmiyor :D
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Hocam keşke öyle yapabilsem ama MediaMarkt'ta çekim mevcut 80k civarı ondan dolayı buradan almak zorundayım
İade kampanyası oradan alırsan da geçerli o sorun değil de çekin internet mağazasında geçerliyse gece kuşu kampanyası bekle.
 
Geri
Top