🔥İndirim Crucial T500 1 Tb Soğutuculu Dramli SSD 6.997 TL

Hocam anakartın soğutucusunun kalitesine bağlı. Genelde SSD üzerindeki heatsink ortalamadır. Anakarttakı soğutma kaliteli ise genelde sökenler oluyor. Bi yerdenmi duydunuz bilmiyorum ama SSD üzerindeki kağıdı bile sökseniz garanti dışını çıkıyor. Elektronik aletin üzerinde oynama yapmak garanti dışına bırakır. Sadece yazılımsal oynamalar kabul edilebilir derece diye biliyorum
Valla hocam gaminggen tr instagram reelsinde kendi elleriyle söküyor adam, ayrıca anakart modelim asus rog strix x870E-E Neo iyi bir soğutucusu var diye biliyorum ama tam bilgim yok ne dersiniz?
 
Phison E25 kontrolcü kullanıyor. Dramli üst segment bir ssd.
hocam aldım ssd yi 1tb ile idare edebilirim ama daha fiyat performans ssd ler varmi iptal edip onlarimi alsam yoksa bundan devammi ssd lerden hiç anlamıyorum
 
Valla hocam gaminggen tr instagram reelsinde kendi elleriyle söküyor adam, ayrıca anakart modelim asus rog strix x870E-E Neo iyi bir soğutucusu var diye biliyorum ama tam bilgim yok ne dersiniz?
Evet dediğin asus rog soğutucu kalitelidir. Sökmek mantıklı olabilir. Gg nin kendi reelsinde sökmüş olması problem. Olası bi sıkıntıda durumdan gaming gen sorumlu kalabilir. Siz ayrı olaral satın alacaksanız ve garanti önemliyse mümkünse çıkartmayın. Bendeki Apacer markasına ve elimdeki anakarta güvendiğim için çıkartıp kendi anakart soğutucumu taktıydım.
 
Evet dediğin asus rog soğutucu kalitelidir. Sökmek mantıklı olabilir. Gg nin kendi reelsinde sökmüş olması problem. Olası bi sıkıntıda durumdan gaming gen sorumlu kalabilir. Siz ayrı olaral satın alacaksanız ve garanti önemliyse mümkünse çıkartmayın. Bendeki Apacer markasına ve elimdeki anakarta güvendiğim için çıkartıp kendi anakart soğutucumu taktıydım.
Ha yok hocam garanti çok önemli değil, o zaman nasipse ssd geldiginde sogutucuyu sokuyorum anakarta takiyorum ama sökmesi basitmi hocam siz önceden sökmüşsünüz
 
Ha yok hocam garanti çok önemli değil, o zaman nasipse ssd geldiginde sogutucuyu sokuyorum anakarta takiyorum ama sökmesi basitmi hocam siz önceden sökmüşsünüz
Heatsinkler değişiyor. Genelde geçirmeli oluyor ama vidalıda olduğunu gördüm. Geçirmelide çıkarmak zor değil. Doğru geçme yerinden çekme uygularsanız direk elinize gelir zaten. Tornavidalılarda aynı şekilde tornavidayı sök çıkart.
 
Heatsinkler değişiyor. Genelde geçirmeli oluyor ama vidalıda olduğunu gördüm. Geçirmelide çıkarmak zor değil. Doğru geçme yerinden çekme uygularsanız direk elinize gelir zaten. Tornavidalılarda aynı şekilde tornavidayı sök çıkart.
Eyvallah hocam SSD yi elime aldigimda anlarmiyim sizce?
 
Eyvallah hocam SSD yi elime aldigimda anlarmiyim sizce?
3 tabaka oluyor hocam. Ssdnin durduğu alt aliminyum. Arasında SSD nin kendisı. Üstündede kalın yayılımı yapan kendi heatsinki. Heatsink ile ssd arasında ufak termal pad olur. Ssd ye yapışık değilse çok kolay çıkar zaten. Çıplak SSD leri biliyorsanız görüntüsüde ona benziyor zaten.
 
3 tabaka oluyor hocam. Ssdnin durduğu alt aliminyum. Arasında SSD nin kendisı. Üstündede kalın yayılımı yapan kendi heatsinki. Heatsink ile ssd arasında ufak termal pad olur. Ssd ye yapışık değilse çok kolay çıkar zaten. Çıplak SSD leri biliyorsanız görüntüsüde ona benziyor zaten.
Anladım hocam o termal padi çıkarmam lazım demi, anakartın kendisindede var çünkü, hocam en kötü müsait olursanız sökerken yazsam olurmu?
 
Anladım hocam o termal padi çıkarmam lazım demi, anakartın kendisindede var çünkû
1000013391.webp


Size karşılaşacağınız temsili görüntüyü attım. Anakart üstünde daha kalın termal pad bulunuyorsa evet. Heatsink içinde çıkan termal pedi bi köşeye koyabilirsiniz. Ama anakarttaki termal padin jelatinin kesinlikle sökmeyi unutmayın.
 
Alıntıyı görüntüle

Size karşılaşacağınız temsili görüntüyü attım. Anakart üstünde daha kalın termal pad bulunuyorsa evet. Heatsink içinde çıkan termal pedi bi köşeye koyabilirsiniz. Ama anakarttaki termal padin jelatinin kesinlikle sökmeyi unutmayın.
Tamamdır hocam teşekkür ederim bilgileriniz için çok yardımcı oldu sökebileceğimi tahmin ediyorum yada en azından ssd umarım sökülen bir modeldir, ayrıca ssdnin fiyatı iyiydi demi hocam? direkt aldım ama sorgulamadım ucuzmu diye ssd iyi mi? diye :D
 
Tamamdır hocam teşekkür ederim bilgileriniz için çok yardımcı oldu sökebileceğimi tahmin ediyorum yada en azından ssd umarım sökülen bir modeldir, ayrıca ssdnin fiyatı iyiydi demi hocam? direkt aldım ama sorgulamadım ucuzmu diye ssd iyi mi? diye :D
Phison e25 fazla bilgi yok gibi ama tahminimce orta ve üst segment arasında bişeydir. Phison giriş seviyesi modellerden biri değil ondan eminim. Bu fiyatada zaten giriş seviyesi 1TB satıyolar. 500-1000TL fazladan verip hem uzun ömürlü hemde tepe modellerden birini alıyosunuz. Fiyatını hak eden ssd. DRAM olmasıda yemekteki tuzu biberi oluyo. Ana SSD olarak bile kullanılabilir. Eğer şüphe duyarsanız heatsink çıkarma ile alakalı video bakıp link atabilirim?
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,222,199
Mesajlar
11,085,224
Üyeler
198,262
Son üye
avustrall
   
Geri
Top