🔥İndirim Crucial T500 1 Tb Soğutuculu Dramli SSD 6.997 TL

Phison e25 fazla bilgi yok gibi ama tahminimce orta ve üst segment arasında bişeydir. Phison giriş seviyesi modellerden biri değil ondan eminim. Bu fiyatada zaten giriş seviyesi 1TB satıyolar. 500-1000TL fazladan verip hem uzun ömürlü hemde tepe modellerden birini alıyosunuz. Fiyatını hak eden ssd. DRAM olmasıda yemekteki tuzu biberi oluyo. Ana SSD olarak bile kullanılabilir. Eğer şüphe duyarsanız heatsink çıkarma ile alakalı video bakıp link atabilirim?
Hocam valla olur kafam rahatlar hem, ayrıca ben 3 yıldır 1 Tb ssd kullanıyorum bana 1 tb hayliyle yetiyor elimdekini 2. ssd yapacağım sadece fazlalıkları ve demoları koyucam içine Ana Ssd olarak bu aldığımı kullanıcam 1 Tb yeterli olduğu için bozmaz beni
 
hocam aldım ssd yi 1tb ile idare edebilirim ama daha fiyat performans ssd ler varmi iptal edip onlarimi alsam yoksa bundan devammi ssd lerden hiç anlamıyorum
Bundan daha fiyat performans ssd nerede olabilir ki 2-3 aydır bakıyorum zaten giriş seviyesi 6-7 bin bu soğutuculu Ramli miss gibi ssdi ayrıca amazon Vatan v.s buralardan almak her zaman ek avantaj güvence
 
Hocam valla olur kafam rahatlar hem, ayrıca ben 3 yıldır 1 Tb ssd kullanıyorum bana 1 tb hayliyle yetiyor elimdekini 2. ssd yapacağım sadece fazlalıkları ve demoları koyucam içine Ana Ssd olarak bu aldığımı kullanıcam 1 Tb yeterli olduğu için bozmaz beni

Çok şanslısınız hocam. Crucialın benzer heatsinkini kullanan bi modelin videosunu buldum. Benzer şekilde sizde sökebilirsiniz. Bendede 2tb apacer vardı. Gidip ekstradan 2tb 990 pro heatsink siparişi verdim. Eve gelmesini bekliyorum. Birde garanti kapsamı dışında kalmasının sebebi heatsinkin bi köşesini kaplayan sticker oluyor. O sticker heatsink çıktığında deforme olduğu için garanti kapsamı dışında kalıyor. Samsungda vs. Sticker bulunuyor.
 

Çok şanslısınız hocam. Crucialın benzer heatsinkini kullanan bi modelin videosunu buldum. Benzer şekilde sizde sökebilirsiniz. Bendede 2tb apacer vardı. Gidip ekstradan 2tb 990 pro heatsink siparişi verdim. Eve gelmesini bekliyorum. Birde garanti kapsamı dışında kalmasının sebebi heatsinkin bi köşesini kaplayan sticker oluyor. O sticker heatsink çıktığında deforme olduğu için garanti kapsamı dışında kalıyor. Samsungda vs. Sticker bulunuyor.
Anladım hocam çok teşekkür ederim, ve harbidende ballıymışım :D ben videoyu izleyim kaydedeyim montaj günü izleyip yaparım sistem sonunda tam olarak bitiyor kafam rahatladı… garantisi bozulsun ürün sağlam olduğu için kolay arızalanacağını sanmıyorum hadi hayırlısı umarım iyi bir ssd dir
 
Anladım hocam çok teşekkür ederim, ve harbidende ballıymışım :D ben videoyu izleyim kaydedeyim montaj günü izleyip yaparım sistem sonunda tam olarak bitiyor kafam rahatladı… garantisi bozulsun ürün sağlam olduğu için kolay arızalanacağını sanmıyorum hadi hayırlısı umarım iyi bir ssd dir
Piyasada şuanda en kaliteli üçlü Samsumg, kioxia ve kingston modelleridir. Ama bu markalar kendilerine fazla güvendiği için hiç ucuza satmazlar. F/P olarakda crucial, Adata,WD gibi markalar kendini kanıtlamış markalar. Crucialında bazı kötü modelleri var ama bu model yüksek ihtimal kaliteli olanlardan. Gerçi bu saydığım markalardada çürük elmalar var. Crucial ama piyasada kendini kanıtlamış ürünlerinin geneli iyi olan markadır. 1gb dram ile phison kontrolcü kullanıyor. Tek sıkıntı anakartı takınca ısıya bakmanız. İyi soğutuyormu kesinlikle test edin.
 
Piyasada şuanda en kaliteli üçlü Samsumg, kioxia ve kingston modelleridir. Ama bu markalar kendilerine fazla güvendiği için hiç ucuza satmazlar. F/P olarakda crucial, Adata,WD gibi markalar kendini kanıtlamış markalar. Crucialında bazı kötü modelleri var ama bu model yüksek ihtimal kaliteli olanlardan. Gerçi bu saydığım markalardada çürük elmalar var. Crucial ama piyasada kendini kanıtlamış ürünlerinin geneli iyi olan markadır. 1gb dram ile phison kontrolcü kullanıyor. Tek sıkıntı anakartı takınca ısıya bakmanız. İyi soğutuyormu kesinlikle test edin.
Hocam onu nerden kontrol edeceğim acaba, ssdnin sıcaklığını birde kaç olması lazım
 
Hocam onu nerden kontrol edeceğim acaba, ssdnin sıcaklığını birde kaç olması lazım
Harddisk sentinel uygulamasından bakın. 80 derecelere kadar dayanabilir SSD ler ama 55-60 lara yaklaşıyorsa tehlikeli olarak kabul edilir. Mümkün olduğunda yükte 55 dereceleri geçmemeye çalışsın.
 
Top tier alınır her tülrü. Phison E18 den farkı 4 kanallı olması uzun işlerde E18 daha iyi 8 kanallı, geri kalan özellikleri aynı duruyor ayrıca bu daha serin çalışıyor. Daha geçen hafta 2TB almasaydım çekerdim bundan.
 
Anladım hocam yükte 55 dereceyi geçmeyecek.
55 dereceyi geçmicek demeyelim ama mümmün olduğunda o sayılarda fazla kalmasın. Sürekli olarak o derecelerde kalması ömrünü kısalatabilir. Zaten çoğunlukla yüke sokmassınız diye düşünüyorum.
 
çektim bi tane teşekkür ederim
 
korkunç bir dönemdeyiz fiyata bak
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,222,174
Mesajlar
11,085,047
Üyeler
198,254
Son üye
eko62
   
Geri
Top