Kiwi Ears Cadenza Alınır mı, Konfor ve Ses Dengesi Olarak Nasıl?

lutveen

80+
Katılım
26 Haziran 2026
Mesajlar
2
Reaksiyon skoru
0
Bütçe
2200
Selamlar herkese. Daha önce hiç IEM bir kulaklık kullanmadım. Şu anda Logitech G535 modelini kullanıyorum ve açıkçası memnunum. Fakat hem yaz ayları geldiği için hem uzun süreli kullanımda en geniş ayarda da kullansam kafamın tepesini ağrıttığı için hem de dijital piyanomda kulaklığa ihtiyaç duymaya başladığım için bir kulaklık araştırmasına girdim ve IEM kulaklıklara denk geldim. Fiyat aralığı çok geniş fakat benim bütçem 2000 TL max, belki 200 falan daha artabilir. Önceliğim oyun değil, günlük kullanım. Bilgisayarda uzun süreler vakit geçiriyorum ve kulaklık sürekli takılı oluyor. Bu yüzden kulağımı rahatsız etmeyecek en konforlu ürün benim için iyi olur. Aynı zamanda sesleri kaliteli ve dengeli şekilde vermesi de benim için önemli. FPS veya oyun odaklı bir bas-tiz dengesi olmasını istemiyorum. 3.5mm olması piyanoya takmak için iyi olur. Biraz araştırdım ve bütçeme uygun olarak özellikle konfor bazında en iyi model olarak Kiwi Ears Cadenza IEM modelini bulabildim. Bir de alternatif olarak Klassegear feel Iem, Celest Wyvern Black Remaster IEM, Kiwi Ears belle IEM ve Tangzu WAN'er s. G modelleri var. Sanki aklıma Cadenza yattı gibi ama bu fiyat bandında kriterlerime uygun daha iyi bir kulaklık var mıdır? Cadenza kullanan arkadaşlar uzun süreli kullanımda konfor açısından değerlendirirse sevinirim.
 
Selamlar herkese. Daha önce hiç IEM bir kulaklık kullanmadım. Şu anda Logitech G535 modelini kullanıyorum ve açıkçası memnunum. Fakat hem yaz ayları geldiği için hem uzun süreli kullanımda en geniş ayarda da kullansam kafamın tepesini ağrıttığı için hem de dijital piyanomda kulaklığa ihtiyaç duymaya başladığım için bir kulaklık araştırmasına girdim ve IEM kulaklıklara denk geldim. Fiyat aralığı çok geniş fakat benim bütçem 2000 TL max, belki 200 falan daha artabilir. Önceliğim oyun değil, günlük kullanım. Bilgisayarda uzun süreler vakit geçiriyorum ve kulaklık sürekli takılı oluyor. Bu yüzden kulağımı rahatsız etmeyecek en konforlu ürün benim için iyi olur. Aynı zamanda sesleri kaliteli ve dengeli şekilde vermesi de benim için önemli. FPS veya oyun odaklı bir bas-tiz dengesi olmasını istemiyorum. 3.5mm olması piyanoya takmak için iyi olur. Biraz araştırdım ve bütçeme uygun olarak özellikle konfor bazında en iyi model olarak Kiwi Ears Cadenza IEM modelini bulabildim. Bir de alternatif olarak Klassegear feel Iem, Celest Wyvern Black Remaster IEM, Kiwi Ears belle IEM ve Tangzu WAN'er s. G modelleri var. Sanki aklıma Cadenza yattı gibi ama bu fiyat bandında kriterlerime uygun daha iyi bir kulaklık var mıdır? Cadenza kullanan arkadaşlar uzun süreli kullanımda konfor açısından değerlendirirse sevinirim.
Cadenza al. Müzik için aralarında en iyisi.
 
Peki hocam günlük 7-8 saat pc başında geçiriyorum konfor olarak nasıl yorar mı? Siz kullanıyor Hocam ben de aynı modeli düşünüyorum. Geçen gün bi muzik shop da sordum işte ne önerirsiniz filan diye. Adam hangi amaçla kullanacaksın dedi ben de işte gündelik film müzik sahne dedim. Sağar olmak isityosan al dedi :) Nedenini sordum direkt kulak içine şiddetli ses verdiği için bi süreden sonra zarar veriyormuş. Düşününce mantıklı aslında. O yüzden sen de dikkat et kökleme sesi :)) (Muhtemelen yarın wraith den kulaklığı alıcam bu arada)
 
2 sene önce olsa cadenza I mantıklı olabilirdi. 2k'ya kadar tangzu waner sg 2 alınabilir. Bütçeyi 3'e çıkartırsan ondan daha iyi olan cadenza II'yi alabilirsin.
Waner SG 2 Red lion incelemesi için buna bakabilirsin
 
Geri
Top