- Bütçe
- 2200
Selamlar herkese. Daha önce hiç IEM bir kulaklık kullanmadım. Şu anda Logitech G535 modelini kullanıyorum ve açıkçası memnunum. Fakat hem yaz ayları geldiği için hem uzun süreli kullanımda en geniş ayarda da kullansam kafamın tepesini ağrıttığı için hem de dijital piyanomda kulaklığa ihtiyaç duymaya başladığım için bir kulaklık araştırmasına girdim ve IEM kulaklıklara denk geldim. Fiyat aralığı çok geniş fakat benim bütçem 2000 TL max, belki 200 falan daha artabilir. Önceliğim oyun değil, günlük kullanım. Bilgisayarda uzun süreler vakit geçiriyorum ve kulaklık sürekli takılı oluyor. Bu yüzden kulağımı rahatsız etmeyecek en konforlu ürün benim için iyi olur. Aynı zamanda sesleri kaliteli ve dengeli şekilde vermesi de benim için önemli. FPS veya oyun odaklı bir bas-tiz dengesi olmasını istemiyorum. 3.5mm olması piyanoya takmak için iyi olur. Biraz araştırdım ve bütçeme uygun olarak özellikle konfor bazında en iyi model olarak Kiwi Ears Cadenza IEM modelini bulabildim. Bir de alternatif olarak Klassegear feel Iem, Celest Wyvern Black Remaster IEM, Kiwi Ears belle IEM ve Tangzu WAN'er s. G modelleri var. Sanki aklıma Cadenza yattı gibi ama bu fiyat bandında kriterlerime uygun daha iyi bir kulaklık var mıdır? Cadenza kullanan arkadaşlar uzun süreli kullanımda konfor açısından değerlendirirse sevinirim.