❌İndirim Bitti! Klassegear Ürünler 1 TL

satıcının urunlerı one cıkarılanlara cıkmaya başlayınca iptal etmeye başladı satıcının reklam amaçlı yaptıgını düşünüyorum 1 tllik urunler bittikce farklı urunlerden stok giriyorlardı
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Alıntıyı görüntüleAlıntıyı görüntüle
bir telegram goruntusu daha
pmden tg kanalını atar msın
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

1782398056596.webp
kahreden haber geldi
 
2 ürün daha teslim aldım şimdi
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

urunu hala kargoda olan varsa geliyo kargo bilgisi olsun
Yok hocam direkt iptal geldi 2 tane ürün :( ihtiyacım vardı Mousepad aldım dedim fazla sipariş geçmeyeyim iptal olmasın belki kendileri de insaflı davranırlar dedim ama nafile
 
Hocam nasıl oluşturdunuz? Şikayet kısmına gelince eski siparişler gözüküyor bu sipariş gözükmüyor direkt. Amazonu çok kullanmadığım için bilgim yok.
Bende çıktı bilmiyorum
 
ya valla ayıptır. yine her ürün iptalinde olduğu gibi mağazayı şikayetler amazonu şikayetler thhler başlamış. zaten bi hata olmuş faydalanan faydalanmış. alan hayrını görsün güle güle kullansın. şikayet eden arkadaşların ellerine ulaşsaydı da şikayet edecekler miydi acaba? yapmayın etmeyin 1 tl için halden hale girmenin anlamı yok. ben de almak isterdim, olmadı sallayın gitsin
 
ya valla ayıptır. yine her ürün iptalinde olduğu gibi mağazayı şikayetler amazonu şikayetler thhler başlamış. zaten bi hata olmuş faydalanan faydalanmış. alan hayrını görsün güle güle kullansın. şikayet eden arkadaşların ellerine ulaşsaydı da şikayet edecekler miydi acaba? yapmayın etmeyin 1 tl için halden hale girmenin anlamı yok. ben de almak isterdim, olmadı sallayın gitsin
Hocam bu konuda hak vermiyorum üzgünüm, insanlar 1 TL için değil kendilerine verilmedikleri değer için şikayet ediyorlar bence, ben daha thh'ye başvuru yapmadım bu arada.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

ist degilim maalesef ama sahibindene yuklerler akşama o kutu kutu alanlar orayı takip edin ucuzdan alırsınız
Nerede yaşıyorsunuz hocam
 
bu 2 ürün mevcut elimde almak isteyen varsa pm den dönüş yapabilir.


Mesaj otomatik olarak birleştirildi:
 
Son düzenleme:
Hala reklam, şikayet diyenler var hayretler içerisinde okuyorum. Benim nezdimde tepsi boşaltan teyzelerden farkları yok. Zaten reklam yapacak olsalar %30, %40, %50 indirimle kapış kapış alacaksınız bir kişi 1 liradan 10 ürün alacağına yüzlerce kişiye/satışa ulaşacaklar. Düşmeyin.
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,221,873
Mesajlar
11,082,086
Üyeler
198,209
Son üye
PadreSoberano
Geri
Top