Artık Oyun Oynaması Keyifli Gelmiyor

Yaş 32 , Çok şükür herşeyi aldım derken oyunlar bittikçe sıkılmaya başladım önceden sistem yokken iş güç yokken internet kafede oynadığım oyunun tadını hayatımda hiçbirzaman hiçbiryerde alamadım :D komik ama gerçek açıyorum pc yi açıyorum ps5 i ama sarmıyor cod oynarız bizim ekiple her sene oyun çıkınca baştan başlayıp 4-5 ay sonrası sıkar. fifa oynarız 2-3 ay sıkar şimdi gta 6 gelince sıkılmaya zamanımız olmaz bir süre. ama maalesef hayat böyle akıp gidiyor. Evli olduğum için sıkılmaya çok zamanım olmuyor ama genel manada 20 li yaşların başında ki heyecan da açıkçası yok sana özel bir şey değil maalesef kardeşim yalnız değilsin :)
 
Dyson Sphere Program
Settlement Survival
Outworld Station öneririm 30 yaş üstü için.
Dyson der susarım usda deli gibi sarıyor ama bitince sıkılıncada aşırı boşluğa düşüyor insan.

Konu hakkındada 26 yaşındayım oluyor çyle şeyler. Bende sadece oyunda değil film dizi kitap vb bütün aktivitelerden keyif alamamaya başladım. Yinede elimden geldiğince yapmaya çalışıyorum. Dedikleri bi yaştan sonra insan nedense tüketme değilde üretme ihtiyacı duyduğu görüşündeyim. Yapıcı hobiler edinmeni tavsiye ederim
 
Dyson der susarım usda deli gibi sarıyor ama bitince sıkılıncada aşırı boşluğa düşüyor insan.

Konu hakkındada 26 yaşındayım oluyor çyle şeyler. Bende sadece oyunda değil film dizi kitap vb bütün aktivitelerden keyif alamamaya başladım. Yinede elimden geldiğince yapmaya çalışıyorum. Dedikleri bi yaştan sonra insan nedense tüketme değilde üretme ihtiyacı duyduğu görüşündeyim. Yapıcı hobiler edinmeni tavsiye ederim
Dyson sevdiysen outworld station da dene
 
Yaş 32 , Çok şükür herşeyi aldım derken oyunlar bittikçe sıkılmaya başladım önceden sistem yokken iş güç yokken internet kafede oynadığım oyunun tadını hayatımda hiçbirzaman hiçbiryerde alamadım :D komik ama gerçek açıyorum pc yi açıyorum ps5 i ama sarmıyor cod oynarız bizim ekiple her sene oyun çıkınca baştan başlayıp 4-5 ay sonrası sıkar. fifa oynarız 2-3 ay sıkar şimdi gta 6 gelince sıkılmaya zamanımız olmaz bir süre. ama maalesef hayat böyle akıp gidiyor. Evli olduğum için sıkılmaya çok zamanım olmuyor ama genel manada 20 li yaşların başında ki heyecan da açıkçası yok sana özel bir şey değil maalesef kardeşim yalnız değilsin :)
Birebir kopyamsın hocam yalnız değilmişim :D
Hedeflere ulaşma süreci güzelmiş.
 
Dönem dönem oluyor binlerce kütüphanemde oyun var max 2 3 oyun oynuyorum sıkılıyorum task bar hero sarıyor bı birde CS2 🤣🤣
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,222,186
Mesajlar
11,085,114
Üyeler
198,259
Son üye
cahilsavar31
   
Geri
Top