Ana Konu Gaming Gecesi Ortak Yardımlaşma Ve Danışma Konusu

9800x3d cpuyu ordan almama ragmen, sanki bedavaya veriyormus gibi, PSU ve anakart iptalinden sonra Incehesapa pek bakasim gelmiyor ama iyi firsat cikacak mi gorecegiz.
 
Şöyle stokları bitirecek SSD indirimi yapmamaya yemin etmişler gibi. Kaç haftadır takip ediyorum yok yok
 

Genelde kaça giriyor bu?
daha önceden aynısı gelmedi benzeri 5799 idi
fan yok bu arada ekranlı diye edebilir o kadar
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

BİR SORUM VAR GAMİNG GECESİNDE KAMPANYALI OEM PAKETLERDE ÖZELLEŞTİRME YAPABİLİYOR MUYUZ BİR SİSTEMİ BEĞENDİM AMA KASA VE SOĞUTUCUYU DEĞİŞTİRSEM HARİKA OLUR
yapabiliyorsun
 
daha önceden aynısı gelmedi benzeri 5799 idi
fan yok bu arada ekranlı diye edebilir o kadar
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


yapabiliyorsun
4.299'dan fazla vermem.

10. AMD anakartı falan listelediler galiba. 1 tane 1851 soket yok. Vatan sağ olsun, anakarta ihtiyacımız yok neyse ki
 
geçenki ram faciasına binaen belki güzel indirim gelir bugün
 

1.500'e düş be güzelim
3.699'a dusecek.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Amin
3.999 TL'ye dusecek o da.
 
Sonraki ayda personel giderleri arttı vs diyerekten fiyatlar biraz daha yükselir iyice tadından yenmez sıfırdan sistem toplayacaklara allah sabır versin bende am5 yükseltmeyi düşünüyorum ama 10k civarı ram denk gelmedikten sonra geçmem
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,222,239
Mesajlar
11,085,699
Üyeler
198,278
Son üye
cagkaan
   
Geri
Top