Connex
80+ Silver
- Katılım
- 24 Eylül 2021
- Mesajlar
- 2,063
- Reaksiyon skoru
- 448
asagıda benzer konularda gordumde 16gb olanı vatan 18 vermıs yakesinlikle değer bana göre, ekran kartı ömrün +2 sene uzar![]()
asagıda benzer konularda gordumde 16gb olanı vatan 18 vermıs yakesinlikle değer bana göre, ekran kartı ömrün +2 sene uzar![]()
Birkaç şehirde mağazadan satılmıştı bunlar, webden alma şansı yoktu sanırımasagıda benzer konularda gordumde 16gb olanı vatan 18 vermıs ya
benim arkadaş bunun 16gb versiyon trendyoldan 9 taksitle 30k verip aldı. 16gb güvenip alan alıyor yanifirmalar 23 24e 16gb versiyonunu ısrarla satmıyor. Büyük talep var demekki
30k'ya çıkıp 5060 ti alan arkadaşına söyle elimde satılık köprü de varbenim arkadaş bunun 16gb versiyon trendyoldan 9 taksitle 30k verip aldı. 16gb güvenip alan alıyor yani![]()
normal oyuncuysa keşke 32 33e 5070 alsaydı. Bana biraz vram lazım 5070ti da cok pahalı amd de almak istemiyorum . Mecbur kaldım biraz yoksa 5070 cok daha mantıklıbenim arkadaş bunun 16gb versiyon trendyoldan 9 taksitle 30k verip aldı. 16gb güvenip alan alıyor yani![]()
16gb kandı 12gb 5070 almadı30k'ya çıkıp 5060 ti alan arkadaşına söyle elimde satılık köprü de var)
normal oyuncuysa keşke 32 33e 5070 alsaydı. Bana biraz vram lazım 5070ti da cok pahalı amd de almak istemiyorum . Mecbur kaldım biraz yoksa 5070 cok daha mantıklı
18'e 2k'ya yetecek kart zor zaten anca İNDİRİMDE 9060xt 16gKeşke 16gb olsa, 2k'ya yetmez ki
Yok yahu, rabbime şükür aklımı daha kaçırmadım. 18'e gider tertemiz 7800XT çözersin. İn aşağıya, 15'e misler gibi 6900 XT; 13'e prensesler gibi 6800XT çözersin.18'e 2k'ya yetecek kart zor zaten anca İNDİRİMDE 9060xt 16g