60 K Bütçem Var Telefon Önerisi Yaparmısınız

MarcoX2

80+
Katılım
16 Aralık 2024
Mesajlar
13
Reaksiyon skoru
6
Bütçe
60000
60 Bin bütçem ile 2 adet telefon düşünüyorum iphone 16 veya xiomi 17T pro + yanında taplet veriyorlardı hala veriyorlarmı bilmiyorum ve hangi telefonu alıcağımıda bilmiyorum bu dediğim telefon dışında başka bir telefon öneriniz varsa yazarsanız sevinirim.
 
Samsung s24 ultra var 50-60k civarına

Dünyanın en iyi android işlemcisine ve 12gb ram a sahip tabi kamerasıda 200mp ve pil ömrüde iphone 16 vesaire daha iyi Ekranıda mükemmel canlı bir oled ekran kullanıyo 8k desteği var 10/10 luk telefon tabi yeni modelleri çıktı s26 ultra diye ama onlarda minimum 85k dan başlıyo ama bu bütçeyle en iyi android telefon seçeneklerinden biri s24 ultra olur
 
60 Bin bütçem ile 2 adet telefon düşünüyorum iphone 16 veya xiomi 17T pro + yanında taplet veriyorlardı hala veriyorlarmı bilmiyorum ve hangi telefonu alıcağımıda bilmiyorum bu dediğim telefon dışında başka bir telefon öneriniz varsa yazarsanız sevinirim.
17T Pronun bı esprisi yok 15T Pro ile fark yok denecek kadar az ve daha pahalı tabi tablet veriyorsa ve kullanacaksan alabilirsin Xiaomi 15 alabilirsin ama 2 yıl öncesinin telefonu bir de işlemci 15T ve 17T serisine göre biraz düşük. Bana kalırsa yurtdışından(ırak) gibi yerlerden alıp açtırmak Xiaomi için daha mantıklı olur. iPhone 16 güzel telefon fakat özellikle iphonelerin basic modelleri batarya yönünden kötü. ZTE Nubia Z80 Ultra 512GB, Vivo X300 512GB , S25 Ultra 256GB, S26+ 256GB bunlar da alınabilecek iyi telefonlardır. Tabi önemli olan sizin ne istediğiniz
 
60 Bin bütçem ile 2 adet telefon düşünüyorum iphone 16 veya xiomi 17T pro + yanında taplet veriyorlardı hala veriyorlarmı bilmiyorum ve hangi telefonu alıcağımıda bilmiyorum bu dediğim telefon dışında başka bir telefon öneriniz varsa yazarsanız sevinirim.
Tekrar 62.999tlye duserse Honor magic 8 pro 12/512.

yok dusmezse

Xiaomi 17T Pro 12/512 57k veya
Poco F8 Ultra 16/512 57k alabilirsiniz.
 
60 Bin bütçem ile 2 adet telefon düşünüyorum iphone 16 veya xiomi 17T pro + yanında taplet veriyorlardı hala veriyorlarmı bilmiyorum ve hangi telefonu alıcağımıda bilmiyorum bu dediğim telefon dışında başka bir telefon öneriniz varsa yazarsanız sevinirim.
apple olsun ne olursa olsun çok ciddiyim evet markaya para veriyoruz evet isime para veriyoruz evet ama apple abi ya
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

apple olsun ne olursa olsun çok ciddiyim evet markaya para veriyoruz evet isime para veriyoruz evet ama apple abi ya
6 yıııldır se kullanıyorum bi 4 sene daha kullanıırım ilk günki gibi hiç bi fark yok androidi de 6 yıl kullanırsın ama ilk günki gibi kasmadan kullanamazsın
 
bütçeyi biraz daha arttırabilirsen ip17 tercih edebilirsin direkt
 
Sanırım iPhone 16 alıcam tahminim 1-2 yıl kullanıp satarım üst modeline geçerim
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,222,213
Mesajlar
11,085,364
Üyeler
198,265
Son üye
Hakawn
   
Geri
Top