🔥İndirim 12gb Gddr7 Rtx5070 Eagle Oc 32.990₺🔥9 Ay Taksit Faizsiz

sonrada yapay zeka işlerine merak sararsın your gpu does not supported yazısını görür sahibindende nvidia kovalarsın:)
Evet ondan sonra da oyunlarda 2k ultra açınca Error: Out of Video Memory yazısını görür ve geri sahibindene koyar kartı.Burdaki çoğu kişinin yapay zeka ile uğraştığını sanmıyorum belki bir kaç kişi yani sadece oyunlarda sıkıntısız 2k ultra oynamak istiyoruz.Bu durumda 9070 xt daha iyi oluyor
 
çalıştığın alana bağlı ama çoğu modelde amd nin desteği yok. çekirdek hızları düşük yavaş çalışır demiyorum bak desteği yok. windows desteği çok çok kısıtlı bazı modellerde windowsa destek yok linuxa var(docker mocker uğraşcan..) sebepsiz yere nvidia kartları pahalı değil. amd akılsız değil neredeyse 5070ti dan bile iyi olan kartı %40 ucuza verecek bize:)
doğrudur ama oyuncu için gerçekten çok gereksiz kaçıyor özellikle 5070 ti 9070 xt varken
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Evet ondan sonra da oyunlarda 2k ultra açınca Error: Out of Video Memory yazısını görür ve geri sahibindene koyar kartı.Burdaki çoğu kişinin yapay zeka ile uğraştığını sanmıyorum belki bir kaç kişi yani sadece oyunlarda sıkıntısız 2k ultra oynamak istiyoruz.Bu durumda 9070 xt daha iyi oluyor
2k da 12gb vram bi zahmet yetsin artık merak ettim cidden hangi oyunda sorun oluyor
 
Evet ondan sonra da oyunlarda 2k ultra açınca Error: Out of Video Memory yazısını görür ve geri sahibindene koyar kartı.Burdaki çoğu kişinin yapay zeka ile uğraştığını sanmıyorum belki bir kaç kişi yani sadece oyunlarda sıkıntısız 2k ultra oynamak istiyoruz.Bu durumda 9070 xt daha iyi oluyor
2k da 12 gb vram'ın yetmediği oyun bilmiyorum ben ama ifadeyi şöyle düzeltirsek herkesi doğru yönlendirmiş oluruz. yalnızca oyun oynuyorsanız render/ai işleriyle uğraşmıyorsanız 9070xt çok daha iyi bir kart bunu almayın, bu ifadeyi sonuna kadar desteklerim.
 
2k da 12 gb vram'ın yetmediği oyun bilmiyorum ben ama ifadeyi şöyle düzeltirsek herkesi doğru yönlendirmiş oluruz. yalnızca oyun oynuyorsanız render/ai işleriyle uğraşmıyorsanız 9070xt çok daha iyi bir kart bunu almayın, bu ifadeyi sonuna kadar desteklerim.
Şu an yeterli ama 1-2 yıl sonra yeterli olamayacaktır büyük ihtimalle.Ama nvdianın bellek sıkıştırması daha iyi 9060 xt 8 gb ile 5060 8gb karşılaştırmasında bazı durumlarda bellek yetmezliliğinden dolayı 9060 xt de fps baya düşüypr ama 5060da hala büyük fpslere çıkabiliyor
 
Son düzenleme:
sonrada yapay zeka işlerine merak sararsın your gpu does not supported yazısını görür sahibindende nvidia kovalarsın:)
Yapay zeka ile uğraşıyorsan zaten 5090 al hocam onun altı nvida gereksiz pahalı amd babadan devam biz bellek yetersizliği görünce sende sahibinden %70 daha pahalı bir üst modeli kovalarsın :)
 
Yapay zeka ile uğraşıyorsan zaten 5090 al hocam onun altı nvida gereksiz pahalı amd babadan devam biz bellek yetersizliği görünce sende sahibinden %70 daha pahalı bir üst modeli kovalarsın :)
para yok hocam projem olan 2d nesne tanıma için şuan 12-16gb vram bana yetiyor 3d volumetrik işlere girersek bakıcaz o zamana belki super modelleri gelir 21-24 vram ile çıkacağı konuşuluyor bakalım.
 
Super modelleri aynı fiyata gelirse herhalde amd satamaz artık ve daha iyi gpular yapması demek bu.İnşAllah Nvdia bizi şaşırtır da aynı fiyata verirler
 
sonra da foruma gelip oyun çöktü ekran gitti :D
gtx 1080'den 6900xt ye geçtim böyle şeyler 3 senedir yaşamıyorum ben ama arada sanki dropumsu ms'lik takılmalar oluyor(cs go ve cs2 için konuşuyorum) belki psikolojiktir bilmiyorum. oyunlarda olmuyor da masaüstünde bazen ekran kararıp geri geliyor neye göre oluyor çözemedim :D . bir de fps daha oynak bence 6900xt de, 1080' e göre ytüksek fps aldığım içni olabilir. 1080 ile 210 250 arası gidiyorsa amd de 190-360 arası gidiyor mesela.( rakamları durumu anlatmak için rastgele verdim)[monitör 165hz]
 
Super modelleri aynı fiyata gelirse herhalde amd satamaz artık ve daha iyi gpular yapması demek bu.İnşAllah Nvdia bizi şaşırtır da aynı fiyata verirler
hocam bu olay 1 -2 hafta içindemi olucak duyuru falan varmı. Yoksa tahminmi yapıyorsunuz
 
Evet ondan sonra da oyunlarda 2k ultra açınca Error: Out of Video Memory yazısını görür ve geri sahibindene koyar kartı.Burdaki çoğu kişinin yapay zeka ile uğraştığını sanmıyorum belki bir kaç kişi yani sadece oyunlarda sıkıntısız 2k ultra oynamak istiyoruz.Bu durumda 9070 xt daha iyi oluyor
İyi sallamıssın. 2k da 12gb cökerten 2 oyun saysana. 4k da kac tane oyun actım 12gb 5070 ile :)
 
konu açamıyorum ama 1 saat önce https://www.amazon.com.tr/gp/product/B0DYPFY7JG şu model amazon ddepoda 30bin tl ye düşmnüştü yetişememiştim 5 dk önce tekrar düştü aldım. tekrar düşebilir takip edin isterseniz. 5000 + 1500 + 200 parafpara indirimim de vardı 9 taksit çektim. yeni gibi diyor umarım güzel gelir artık aramaktan yoruldum çektim.
 
Geri
Top