Herkese merhaba bilgisayar için bir hoparlör arayışına girdim çünkü kullandığım yetersiz gelmeye başladı örneğin beamng oynarken motor bağırmaya başlayınca cızırtılı rezalet bir ses çıkarıyor o cızırtı sesi sinirlerimle oynuyor.Gözüme logitech z407 kestirdim cazip gibi geldi. Bütçem 5 bin Tl bandında
Önerileriniz varsa sevinirim.
Önerileriniz varsa sevinirim.