rx 580 mi 1650s mi

Durum
Bu konu kilitlenmiştir.
bişey dicemde senin suçun yokmu yani ?
bu iftira becerin nerden geliyor acaba kim kimi dövcek diye bişey dendi ?
Haydi ikiniz de işinize bakın uğraşmayın benle
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

la kelimesini herkes dedi diye saygımı oluyor. istersen sokaktan bi kekoya la de seni nasıl yerden yere çalcak ona ne dicen formda herkes dedi doye bendemi dedim diceksin ?
bu iftira becerin nerden geliyor acaba kim kimi dövcek diye bişey dendi ?
Senin mesajın bak hatırlatırım
 
Madem kendin çok saygılısın neden bize moron dedin
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:
dalga geçildiği için en azından uzun bi süre demedim sen olayın içrigni bilmeden "lan lun " ne saçma tanımadığın kimseye tabi eğer saygılıysan ben saygılı olduğmu belirtmiyom size karsı dayandım sen misafirine ilk tanıdığın bipmediğin kisisine lan ile mi hitap edersin ?
 
La diyen birine ahlaksız deyip bir insana ********** demen çok mantıklı boş boş konuşma işine bak.

@Sadeceogrenmekistiyorum reis çıldırtmışlar seni.
Screenshot_20200823-175646.png
 
dalga geçildiği için en azından uzun bi süre demedim sen olayın içrigni bilmeden "lan lun " ne saçma tanımadığın kimseye tabi eğer saygılıysan ben saygılı olduğmu belirtmiyom size karsı dayandım sen misafirine ilk tanıdığın bipmediğin kisisine lan ile mi hitap edersin ?
Ben lan demedim la dedim
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

ayrıca sen şu adres istediğim yeri atarmısın mükemmel iftira atıyosunda
Kardeşim ne iftirası kendin bize moron demedin mi
 
Haklı var demedim zaten kişiye ahlaksız demesi ve kendi söylediği kelimenin daha pis olması bunu açıklar mısın?
tanımadığı birisine la demesi ayrıca adres istiyo moruq gibi iftiralar ne orda onun moron demesi yanlış diğerininde sazan gibi atlamsaı haklı yok sinir etmişler birbirlerini
 
Durum
Bu konu kilitlenmiştir.
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,220,733
Mesajlar
11,070,169
Üyeler
197,971
Son üye
buren
Geri
Top