İkinci el İPhone alınır mı

Katılım
6 Haziran 2020
Mesajlar
486
Reaksiyon skoru
233
İPhone almayı istiyorum ama xr veya x almak istiyorum
Ekranı büyük olduğu için
Garantisi devam eden bir tane buldum alınır mı sizce pil sağlığı 99
Not:bütçe 0 İPhone almaya yetmiyor
 
xr ve xler de pasaport kaydı olmuyor cogunda cogu kısı belırtıyor bunu bunu dıkkat et ekranında bı sıkıntı olmasın bataryası degıstırmek ıstedıgınde ekranı catlak dahı olsa onuda degıstırmek zorunda kalıcaksın ıcloud kılıdı zaten olmıcak bunu en ıyı sen satın alırken kendıne olusturup app storedan bı uygulama ındıreceksın ındırebıldıkden sonra bı sorun kalmaz
 
xr ve xler de pasaport kaydı olmuyor cogunda cogu kısı belırtıyor bunu bunu dıkkat et ekranında bı sıkıntı olmasın bataryası degıstırmek ıstedıgınde ekranı catlak dahı olsa onuda degıstırmek zorunda kalıcaksın ıcloud kılıdı zaten olmıcak bunu en ıyı sen satın alırken kendıne olusturup app storedan bı uygulama ındıreceksın ındırebıldıkden sonra bı sorun kalmaz
Ekranda sıkıntı yok sadece yanlarda soyulma, çizilmesi var kılıf ve ekran koruyucu ile kullanacağım için bir sorun olacağını sanmıyorum
 
Ekranda sıkıntı yok sadece yanlarda soyulma, çizilmesi var kılıf ve ekran koruyucu ile kullanacağım için bir sorun olacağını sanmıyorum
fatura kutu varmı ? yıne sen bılırsın daha temızı varsa onlara bak para verıceksın sonuctu
 
pazarlığı iyi yap 4850 ye düşürürsün
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,220,974
Mesajlar
11,072,177
Üyeler
198,021
Son üye
DonanımBilmeyen
Geri
Top