Msi vs gigabyte 1660 süper

Gigabyte derim msi lar ısınıyor ayrıca gigabyte ve Asus baya iyi ekran kartında.
 
Mehmet Akif'in attığı kartı alabilirsin. Hem göz zevki açısından hem de soğutma performansı açısından çok iyi.
 
Msi soğutma konusunda daha iddialı olduğunu söylüyor
2-3 derece yüzünden 200-300 lira fark ödenmez. Önemli olan kasanızın hava soğutma sisteminin ne kadar iyi çalıştığıdır.
 
İkiside kafa kafaya bir kart diğerini A oyununda geçer ise, diğer kart B oyununda geçer. Göz zevkin neyi seviyorsa onu alabilirsin. Tavsiyem Gigabyte
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,220,791
Mesajlar
11,070,717
Üyeler
197,982
Son üye
tuwanr
Geri
Top