İPhone 8 plus alınır mı

Ios bağımlısı değilsen hiç ıphone alma bence onun yerine xiaomi markasını öneririm
 
SE 2 almanızı öneririm.Hem çok güçlü hem de sıfır olarak temin edeceksiniz.Değeri de daha yavaş düşecek.
 
Telefon çıkalı 3 sene oldu. 2 sene önce iPhone 8 aldım bataryası dışında sıkıntısı yok gayet hızlı fakat artık alınmaz. iPhone SE 8 Plus’tan daha küçük ama daha güçlü ve daha güncel
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,221,496
Mesajlar
11,077,765
Üyeler
198,142
Son üye
canovich
Geri
Top