Mikrofonu iade edebilir miyim?

Katılım
31 Mart 2020
Mesajlar
477
Reaksiyon skoru
221
Arkadaşlar geçen hafta Lastvoice BM300 almıştım ama şimdi içime sinmedi ve satın aldığım yer ile iletişime geçmiştim bana ses kartı yollamamışlardı ve ses kartı yolladılar ve dediler ki, eğer memnun olmazsanız bize gönderin BM800 ile değiştirelim demişti bende tamam dedim. Ses kartı dün geldi ve mikrofonun performansı hoşuma gitmedi bende o yüzden geri gönderip üzerine para koyup bu linkte ki mikrofonu almak istiyorum.
Dün gece bi bakayım dedim mikrofonuma ve süngeri çıkartınca içinde ki mikrofonun sabit durduğu yerde olmadığını gördüm ve şuan garip hissediyorum ya iade kabul etmezler ise diye.
Ben bu mikrofonu nasıl düzeltebilirim ve iade kabul ederler mi?
 
mikrofonun neresi kötü ? bende bm300 veya 800 almayı düşünüyorum da.
 
mikrofonun neresi kötü ? bende bm300 veya 800 almayı düşünüyorum da.

Hafifden ortam sesi falan alıyor ve fazla esnek bir mikrofon değil ve sesi iyi alabilmesi için yakından konuşmak gerekiyor. Phantom power alıp bu sorunu çözeyim dedim ama araştırdığım da Bm300'ün Phantom Power desteklemediğini gördüm bu yüzden Bm800 alıp onu zaman geçtikçe ekipmanlar ile geliştirip kaliteli ses almak istiyorum.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

14 geçmediyse evet.
Whatsapp da Yonka Müzik ile konuştum bana eğer memnun olmaz isem değiştirebileceklerini söylediler ama dün mikrofona dikkatli bakınca içinde ki mikrofonun sabit yerde durmadığını fark ettim ama sesi almakta herhangi bir sıkıntısı olmuyor.
 
Hafifden ortam sesi falan alıyor ve fazla esnek bir mikrofon değil ve sesi iyi alabilmesi için yakından konuşmak gerekiyor. Phantom power alıp bu sorunu çözeyim dedim ama araştırdığım da Bm300'ün Phantom Power desteklemediğini gördüm bu yüzden Bm800 alıp onu zaman geçtikçe ekipmanlar ile geliştirip kaliteli ses almak istiyorum.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Whatsapp da Yonka Müzik ile konuştum bana eğer memnun olmaz isem değiştirebileceklerini söylediler ama dün mikrofona dikkatli bakınca içinde ki mikrofonun sabit yerde durmadığını fark ettim ama sesi almakta herhangi bir sıkıntısı olmuyor.
peki bm 800 mü daha iyi 300 mü
 
Bm300 güzel fakat dip ses vs. alıyor birazcık bu yüzden BM800+Phantom Power kullanmak istiyorum.
bm800 aldıktan sonra deneyimlerinizi paylaşır mısınız? ( instagramım : emre_ylbk )
 
BM serisi mikrofonlar Phantom olmadan iğrenç sonuçlar veriyor. Tavsiyem 2. Elden Blue mikrofon bulman. BM800 belasına 1 kere girdim 2 gün ses alamadım kafayı yedirtecekti bana. Tavsiye etmiyorum.
 
BM serisi mikrofonlar Phantom olmadan iğrenç sonuçlar veriyor. Tavsiyem 2. Elden Blue mikrofon bulman. BM800 belasına 1 kere girdim 2 gün ses alamadım kafayı yedirtecekti bana. Tavsiye etmiyorum.
Şöyle bi baktım olmadı para iadesi isticem mikrofonu göndericem de ve bi şekilde para biriktirmem lazım ve kaliteli bişey almam lazım. Behringer c1 nasıldır?
 
Şöyle bi baktım olmadı para iadesi isticem mikrofonu göndericem de ve bi şekilde para biriktirmem lazım ve kaliteli bişey almam lazım. Behringer c1 nasıldır?
Ona da baktım ve gerçekten size söylüyorum USB girişli olmayan mikrofonlar zahmetlidir.
Onu alacaktım gidip Snowball aldım ve tak çalıştır, ayar yapmadan 7 aydır kullanıyorum.
2. Ele yönelmekten korkmayın aldığım kişi kulaklığın mikrofonunu yeterli gördüğü için satılığa koymuştu, çok temiz bir şekilde 0'a aldım sayılır.
 
Ona da baktım ve gerçekten size söylüyorum USB girişli olmayan mikrofonlar zahmetlidir.
Onu alacaktım gidip Snowball aldım ve tak çalıştır, ayar yapmadan 7 aydır kullanıyorum.
2. Ele yönelmekten korkmayın aldığım kişi kulaklığın mikrofonunu yeterli gördüğü için satılığa koymuştu, çok temiz bir şekilde 0'a aldım sayılır.

Eğer ben mikrofonu geri verip para iadesi alabilirsem elimde yaklaşık 450-500 TL olucak, Snowball Rap kayıtları için iyi midir? ve o bütçeye göre 0 ve 2.el en iyi mikrofon nedir?
 
Eğer ben mikrofonu geri verip para iadesi alabilirsem elimde yaklaşık 450-500 TL olucak, Snowball Rap kayıtları için iyi midir? ve o bütçeye göre 0 ve 2.el en iyi mikrofon nedir?
Stüdyo ağırlıklı bir şey istiyorsun, o konuda gerçekten bilmiyorum ama yayın ve normal kullanımda mükemmel performansı var.
Bu tarz videoları izleyebilirsin, bu adamlar en üst seviye güç kaynakları, ortamla sonuçları paylaşıyorlar.
 
Geri
Top