iPhone 7 Neden 6 Milyar?

5718 oldu
 
Açtığım konuyu görüp 100 lira zamladılar herhalde.
 
Sağlam saçmalıyorsunuz. .d
Stok azlığından dolayı fiyatlar böyle. Iphone ile alakası yok. Almayacaksın zaten. SE var, XR var.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Burasının Türkiye olmasının veya Apple olması ile alakası yok.
 
Sağlam saçmalıyorsunuz. .d
Stok azlığından dolayı fiyatlar böyle. Iphone ile alakası yok. Almayacaksın zaten. SE var, XR var.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Burasının Türkiye olmasının veya Apple olması ile alakası yok.
Tm kızma sakin
 
Sağlam saçmalıyorsunuz. .d
Stok azlığından dolayı fiyatlar böyle. Iphone ile alakası yok. Almayacaksın zaten. SE var, XR var.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Burasının Türkiye olmasının veya Apple olması ile alakası yok.
Tamam al sana muz köşede yiyebilirsin.
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,222,228
Mesajlar
11,085,552
Üyeler
198,275
Son üye
ovra
   
Geri
Top