iPhone 7 Neden 6 Milyar?

5718 oldu
 
Açtığım konuyu görüp 100 lira zamladılar herhalde.
 
Sağlam saçmalıyorsunuz. .d
Stok azlığından dolayı fiyatlar böyle. Iphone ile alakası yok. Almayacaksın zaten. SE var, XR var.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Burasının Türkiye olmasının veya Apple olması ile alakası yok.
 
Sağlam saçmalıyorsunuz. .d
Stok azlığından dolayı fiyatlar böyle. Iphone ile alakası yok. Almayacaksın zaten. SE var, XR var.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Burasının Türkiye olmasının veya Apple olması ile alakası yok.
Tm kızma sakin
 
Sağlam saçmalıyorsunuz. .d
Stok azlığından dolayı fiyatlar böyle. Iphone ile alakası yok. Almayacaksın zaten. SE var, XR var.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Burasının Türkiye olmasının veya Apple olması ile alakası yok.
Tamam al sana muz köşede yiyebilirsin.
 
Geri
Top