Hangi 3070 modelini almalıyım?

X4 de yazılımlarla uyumlu ama bildiğim kadarıyla GP OC'de ARGB konnektörü var, senkronize olur. eyarcibici amcayı etiketleyelim. @crazyreign .
 
Tuf-Rog5700xt-3080 de bazı modellerin kapatisörü kötülüydü vds vs
Ama ben galiba yılbaşını bekleyeceğim indirimler için. Para var ama hemen almak saçma olabilir. Sonradan 6000 liraya falan düşerse pişman olurum
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

X4 de yazılımlarla uyumlu ama bildiğim kadarıyla GP OC'de ARGB konnektörü var, senkronize olur. eyarcibici amcayı etiketleyelim. @crazyreign .
Biz onu erenle araştırdık. iChill de ARGB kablosu var anakarta takılan mystic lighttan falan kontrol ediliyor. Palit de yok
 
net inno3D iChill X4
 
Biz onu erenle araştırdık. iChill de ARGB kablosu var anakarta takılan mystic lighttan falan kontrol ediliyor. Palit de yok
Hah, tam da ona bakıyordum. ThunderMaster yazılımı üzerinden kontrol ediliyormuş, yine ARGB ama yazılım farklı. Senkronizasyon ve 4. fandan dolayı oyumu INNO3D'den yana kullanıyorum.
 
Hah, tam da ona bakıyordum. ThunderMaster yazılımı üzerinden kontrol ediliyormuş, yine ARGB ama yazılım farklı. Senkronizasyon ve 4. fandan dolayı oyumu INNO3D'den yana kullanıyorum.
Palit 300 lira daha ucuz da ben direk iChill alayim o zaman. Yılbaşına kadar beklemem mantıklı olur herhalde 6000 liraya düşebilir

6k düşerse aşırı iyi olur bu arada
 
Palit 300 lira daha ucuz da ben direk iChill alayim o zaman. Yılbaşına kadar beklemem mantıklı olur herhalde 6000 liraya düşebilir
Düşer mi bilmem ama üst seviye bir 3060Ti alınıp frekans sınırları da zorlanabilir.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Daha ekonomik olur.
 
İchill 4x modelini @Beter Ali kullanıyor sanırsam (kullanmıyor olabilir):)
 
Güzel seçim asker. 3070. Inno3d.
Adamlar yapıyo bu işi. Bence iChill serisi ekran kartları tarihinde üretilmiş en güzel şey. Soğutması biraz daha iyi olsa çok güzel olcak da RevDeisDou abim bi undervolt yapar hallederiz
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Düşer mi bilmem ama üst seviye bir 3060Ti alınıp frekans sınırları da zorlanabilir.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Daha ekonomik olur.
3070 fiyatına hayatta 3060 Ti almam
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

@HABAR anakartımda argb girişi kalmadı o da sıkıntı
 
Yükseltmek değmiyor bence ama sen bilirsin.

Gerçi 2. El 6kya alıcı falan bulsan 2080s e 600tl için iyi upgrade.
 
Yükseltmek değmiyor bence ama sen bilirsin.

Gerçi 2. El 6kya alıcı falan bulsan 2080s e 600tl için iyi upgrade.
5600 liraya satıyorum. Upgrade için değil de eğer 2 yıla ekran kartı satmaya kalksam 2080S anca 3500 lira falan eder 3060 ti varken kim neden alsın 2080S. O yüzden hemen satıyorum o hale gelmeden
 
Adamlar yapıyo bu işi. Bence iChill serisi ekran kartları tarihinde üretilmiş en güzel şey. Soğutması biraz daha iyi olsa çok güzel olcak da RevDeisDou abim bi undervolt yapar hallederiz
UV yapacak olmak bence bir eksi değil ben ROG Strix'e bile UV yaptım ne güzel 53 derece çalışıyor.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

5600 liraya satıyorum. Upgrade için değil de eğer 2 yıla ekran kartı satmaya kalksam 2080S anca 3500 lira falan eder 3060 ti varken kim neden alsın 2080S. O yüzden hemen satıyorum o hale gelmeden
Çok mantıklı ben de yapacaktım ama nasip olmadı :(
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,221,834
Mesajlar
11,081,667
Üyeler
198,201
Son üye
Redaxx
Geri
Top