İnceleme XPG Infarex K10

Üstteki 3 küçük mavi ışık varua sağ üst,klavyeyi tek renk yaptığında mesela yeşil kötü oluyormu?Siyah bant yapıştırmayı düşünüyorum. @Asag
Yeşil de pek sıkıntı olmuyor da bazı renkler de RGB'ye yansıyor biraz, kapalı kullanıyorum genelde.
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,221,754
Mesajlar
11,080,760
Üyeler
198,190
Son üye
IBRAMADEx
Geri
Top