İnceleme HP Omen 400 İncelemesi!

Yeni gördüm. 😖
Ellerine sağlık.
 
Deme öyle moralim bozulacak, rival 3 aldım BİM’den geçen. :(
Rival 3 de kötü değildir. Tabi sensör farkı hissedilir mi onu bilmiyorum. Ama kâğıt üzerinde HP OMEN 400'ün sensörü Rival 3'ün sensöründen daha iyi.
 
merak ediyordum cok eline sağlık
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,220,723
Mesajlar
11,070,113
Üyeler
197,969
Son üye
rwai
Geri
Top