Ben Bu Çocuğa Dava Açabilirmiyim ?

Aç ama uzun sürecektir. Umarım kazanırsın iyi bir para cezasına çarptırılır velet.
 
Yan hesap açıp ben de milletin sinirini bozacak yorumlar yazıyım, biri sövdüğünde şaaak dava, sonra da şaaaaak RTX 3090
Benim Dediğim olurmu sizce tazminat açsam ?
 
İnstagramda bir posta yorum yazmıştım postun konusu gta 5 in açığı ile ilgiliydi bende yoruma şunu yazdım böyle kaç senelik oyunun hile gibi bir açığı olabilirmi yazmıştım adamlar doğru düzgün cevap yazmış
Değişin biri yoruma şey yazdı oyunu hiç oynamadığın çok belli bende 2014 senesinde bile ps3 ten gta 5 oynadığımı yazdım o da aynn 9 yaş velet seni tarzı bir şey yazdı bende senin ailene sabır diliyorum dedim
o da ailemiz aynı çünkü senin ***** (anneme sövdü kısacası) ss'ini aldım hesabının ss'ini aldım hala hesap ismi aynı yorumu silmiş ben bu çocuğa dava açabilirmiyim ? çünkü böylelerinden bıktım birisinin annesine sövmek ne demekmiş anlasın artık.
Çocuk için değmez ama mahkeme kağıdı gibi bir şey yazdırın ve fotoğrafını çekip yollayın, korkudan dört köşe olur zaten
 
Silemezsin, konudaki mesajları moderatörlerden başka kimse silemez.

Uğraşacağına değmez ayrıca.
Adam Nerden Görsün Böyle Aklı Olmayan İnsanların Burda İşi Yok (düzenlerim)
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Çocuk için değmez ama mahkeme kağıdı gibi bir şey yazdırın ve fotoğrafını çekip yollayın, korkudan dört köşe olur zaten
en kötü öyle yapacağım
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Aç ama uzun sürecektir. Umarım kazanırsın iyi bir para cezasına çarptırılır velet.
Harbi Birisinin annesine söv Egoistpati canlı yayında açıyordu davayı annesine sövenlere :D
 
Adam Nerden Görsün Böyle Aklı Olmayan İnsanların Burda İşi Yok (düzenlerim)
Bu sitede her şeyin kaydı tutuluyor ve dava anında tüm bilgileri vermek zorundalar, veremezlerse kabak site yönetimine patlar.
 
Adam Nerden Görsün Böyle Aklı Olmayan İnsanların Burda İşi Yok (düzenlerim)
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


en kötü öyle yapacağım
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Harbi Birisinin annesine söv Egoistpati canlı yayında açıyordu davayı annesine sövenlere :D
Uğraşma yazık çocuğa.
 
Bu sitede her şeyin kaydı tutuluyor ve dava anında tüm bilgileri vermek zorundalar, veremezlerse kabak site yönetimine patlar.
Vazgeçtim Zaten Başka Zaman ki fake dava kağıdı hazırlayacağım
 
Geri
Top