HP, HyperX'i satın aldı!

Durum
Bu konu kilitlenmiştir.
Cloud 2'ye bir şey olmasın...
Alacağım onu...
 
Omen varken ne gerek vardı
OMEN markası, SteelSeries, Logitech gibi firmalar kadar büyük etki yaratamadığından yapmış olabilir.

Makalede öyle yazıyor.
 
Hmmm bir marka daha çöp oldu:D
 
R.I.P.

Kingston HyperX

Acaba ne zaman " Kingston HyperX" diye satılan ürünler "HP HyperX" olarak düzenlenir ?
 
Durum
Bu konu kilitlenmiştir.
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,221,910
Mesajlar
11,082,405
Üyeler
198,215
Son üye
akar1907
Geri
Top