Gta V kasar mı?

i5 2500 işlemcisine 1060 6gb ekran kartı takan arkadaşım darboğaz yemeyip sorunsuz her oyunu oynuyor
2500k serisi ve oc yaptıysa gayet normal ama normal serisi ile darboğaz yememesi mümkün değil farkedemiyor olabilir yada bf gibi işlemici
En düşük veya yüksek fark etmiyor. Sıkıntı ilk 20 dakikadan sonra ortaya çıkıyor.
İşlemci ısısı arttıkça mı mesela ?

Evet biraz acaip geliyor ama gerçekten doğru i5 2. 3. Nesil eski gibi gözüksede çok dayanıklı performanslı işlemciler
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


20 dakikadan sonra ortaya çıkmasının nedeni muhtemelen işlemcinin ısınıp performans kaybetmesinden kaynaklanıyordur
evet fakat gta gibi işlemci ağırlıklı bir oyunda darboğaz yaşamaması bana imkansız gibi geliyor
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

2500k serisi ve oc yaptıysa gayet normal ama normal serisi ile darboğaz yememesi mümkün değil farkedemiyor olabilir yada bf gibi işlemici

İşlemci ısısı arttıkça mı mesela ?


evet fakat gta gibi işlemci ağırlıklı bir oyunda darboğaz yaşamaması bana imkansız gibi geliyor
Bf gibi işlemci ağırlıkllı oyunlar oynadığında gözle görülebilir fark olacaktır.
 
2500k serisi ve oc yaptıysa gayet normal ama normal serisi ile darboğaz yememesi mümkün değil farkedemiyor olabilir yada bf gibi işlemici

İşlemci ısısı arttıkça mı mesela ?


evet fakat gta gibi işlemci ağırlıklı bir oyunda darboğaz yaşamaması bana imkansız gibi geliyor
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Bf gibi işlemci ağırlıkllı oyunlar oynadığında gözle görülebilir fark olacaktır.
Düşük ayarlarda oynarsa darboğaz yaşamaz sanırım
 
Evet biraz acaip geliyor ama gerçekten doğru i5 2. 3. Nesil eski gibi gözüksede çok dayanıklı performanslı işlemciler
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


20 dakikadan sonra ortaya çıkmasının nedeni muhtemelen işlemcinin ısınıp performans kaybetmesinden kaynaklanıyordur
Bak kanka bu olabilir. Bu dediğimi formattan önce denemiştim. Misal Witcher da drop sorunum vardı max işlemci gücünü %80 yaptım sorunu çözdüm. Yüklensin hele sizlerle rapor paylaşacağım.
 
Bak kanka bu olabilir. Bu dediğimi formattan önce denemiştim. Misal Witcher da drop sorunum vardı max işlemci gücünü %80 yaptım sorunu çözdüm. Yüklensin hele sizlerle rapor paylaşacağım.
Evet dediğim gibi sıcaklıkdandır seninkine yakın bi işlemci bende var olmadı termal macun değiştir iyi bi fan al
 
Max 85 derece görüyordu oyun içinde işlemci.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Evet dediğim gibi sıcaklıkdandır seninkine yakın bi işlemci bende var olmadı termal macun değiştir iyi bi fan al
Hazır sistem :( 2 yıl beklemem lazım dediğini yapmam için.
 
Evet 85 derece performans kaybına neden olabilir Intel işlemciler 80i geçmemeli
Witcher da bu sorunun önüne geçmiştim. İşlemci gücünü max 80 yapmam sence bu sorunu çözer mi?
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,221,253
Mesajlar
11,075,185
Üyeler
198,085
Son üye
mehmet_33
Geri
Top