tırnaklı değilmi zaten biraz bastırıp çıt sesi duyunca girmiş oluyorModeme ittirdiğim zaman anca alıyor.
Modeme bir şey olmus mudur?
Giriyor tam girmiyor.tırnaklı değilmi zaten biraz bastırıp çıt sesi duyunca girmiş oluyor
eski ürünlerde o tarz sıkıntılar olabilir.Giriyor tam girmiyor
Nasıp düzeltebilirin modem 4 senelik bu arada.eski ürünlerde o tarz sıkıntılar olabilir.
adsl kablosunu değiştirmeyi deneyin.Nasıp düzeltebilirin modem 4 senelik bu arada.
1 sene önce değişmişti zaten sorun kablonun ucunda gibi gözüküyor yarın babama aşağı taraftanda baktırcam.adsl kablosunu değiştirmeyi deneyin.
Modeme ittirdiğim zaman anca alıyor.
o zaman işiniz servise düşecek1 sene önce değişmişti zaten sorun kablonun ucunda gibi gözüküyor yarın babama aşağı taraftanda baktırcam.
Modeme bir şey olduysa nasıl düzeltilebilir?
Gitmesinbunun üstüne çok güzel bir espri giderdi
![]()