Void Elite RGB Beyaz 427TL

Satıcısı da QP baya iyi, bazı modellerde çözülemeyen dipses mevcut QP ürünü bozuk çıkana yardım edecektir.
 
Satıcısı da QP baya iyi, bazı modellerde çözülemeyen dipses mevcut QP ürünü bozuk çıkana yardım edecektir.
Bu benim aldığım 2. elite rgb. İlkinde sıfır sıkıntı var ve itopyadan kargo dahil 510TL ye almıştım. tabii ki sonunda elektronik şans meselesi. Ama fiyat çok iyi.
 
Hocam agirligi nasıl boynunuzu ağrıtıyor mu? Deneyimlerinizi paylaşır mısınız?
 
Benim kullanmakta ve rahatlıkta bir eleştirim yok. tabii ki başınızın büyüklüğüde önemlidir. Ama şunu belirteyim konum olarak diğer kulaklıklardan biraz farklı duruyor. 1-2 gün sonra alışıyorsunuz.
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,222,160
Mesajlar
11,084,898
Üyeler
198,251
Son üye
Dante21
Geri
Top